۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۵۶۵۲۲

ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) به چندین تیم تروریستی در کرمان

ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج) به چندین تیم تروریستی در کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان از اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در استان کرمان بر مسائل مختلف امنیتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار داشت: خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم‌افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روزبه‌روز تقویت شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جزء رده‌های موفق در کشور است، عنوان داشت: بسیاری از مردم و مسوولان از  اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌دلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌شوند، اما همواره ما و مردم  قدردان اقدامات شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: دشمن همواره به‌دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی را دوچندان می کند.

حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته‌اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ها متلاشی شده اند. اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نگیرد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان به سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) در  تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل(ره) دستور ایشانمبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می بالند که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت‌زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

ارسال نظرات