۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۳۱۱۲۴
آیت الله شاهچراغی:

۹ دی از مهمترین روز‌های تاریخ انقلاب است

۹ دی از مهمترین روز‌های تاریخ انقلاب است
آیت الله شاهچراغی ۲۲ بهمن و ۹ دی را از مهمترین روز‌های تاریخ کشورمان عنوان و حضور مردم استان سمنان در همه صحنه‌های حساس چهار دهه اخیر را ستودنی خواند.
به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۹ دی و ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: مردم استان سمنان مردمی انقلابی هستند و در برهه‌ها و صحنه‌های مختلف در میدان دفاع از انقلاب حاضر و آماده بوده و هستند.

وی با اشاره به اهمیت یوم‌الله ۹ دی و دهه مبارک فجر گفت: این مناسبت‌ها از مناسبت‌های بسیار مهم و حائز اهمیت کشور محسوب می‌شوند و باید مراسم گرامیداشت این مناسبت‌ها به‌صورت ویژه‌ای برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: حضور مردم در برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی و دهه فجر از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید متولیان امر نسبت به حضور مردم در ویژه‌برنامه‌های این مناسبت‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی عنوان کرد: مردم سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و لازم است آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم و دوستداران انقلاب موردتوجه قرار داشته باشد و سعی شود با این آگاهی بخشی‌ها دل دوستان انقلاب شاد و امیدوار شود.

وی بیان داشت: روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند «من سخت به آینده امیدوار هستم و یاس و ناامیدی در کار نیست».

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در مورد ارتباط روحانیت با مردم اظهار داشت: روحانیت از مردم، مردم از دولت و دولت نیز از مردم است و همه ملت ایران در یک صف واحد برای عزت و اقتدار و دفاع از کیان انقلاب و نظام قرار دارند.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: صلاح و فساد هر فردی در ۲ چیز است؛ اول دل و دوم زبان؛ اگر زبان و دل انسان سالم بود؛ انسان صالح و در مسیر درست قرار می‌گیرد و اگر غیر از این بود؛ انسان به فساد و تباهی دچار می‌شود.

وی تأکید کرد: صلاح و فساد هر انسانی به ایمان و عمل فرد مرتبط است؛ بنابراین باید همت شود تا ایمان و عملمان مطابق دستورات و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد./۹۷۷/د102/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات