۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۲۱۵۲۱
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

آرمان های انقلاب اسلامی، امروز اسوه آزادی خواهی و ظلم ستیزی است

آرمان های انقلاب اسلامی، امروز اسوه آزادی خواهی و ظلم ستیزی است
سرپرست حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی، امروز اسوه آزادی خواهی و ظلم ستیزی است، گفت: حوزه های علمیه رسالت خطیری در ترویج آرمان های انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: از ابتدای شهریور سال تحصیلی مدارس سطح یک آغاز شده است.

وی افزود: حوزه های علمیه در طول سالیان سال اثرات و برکات فراوانی داشته مهم ترین برکت حوزه انقلاب به رهبری امام راحل بوده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی امروز الگویی برای جهان شده است، عنوان داشت: این آرمان ها و انقلاب که منشأ آن حوزه علمیه است، امروز حوزه رسالت خطیری در راستای تحقق آرمان های انقلاب و ترویج و نهادینه سازی این آرمان ها بر دوش دارد.

وی ادامه داد: امروز اگر نیروهای نظامی کشتی انگلیس استعمارگر را توقیف می کند و اگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند به برکت حوزه های علمیه است و آرمان و اندیشه هایشان را از حوزه می گیرند.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: در دنیا هر حرکت مثبتی اتفاق بیفتد منشا آن حوزه است و هر جا طلاب هستند باید خود را جدی بگیرند و قدر جایگاه و فرصت هایی که بر دوش دارند را بدانند و از فرصت ها در راستای رشد و تعالی استفاده کنند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: طلاب باید درس، تدریس و بحث را جدی بگیرند و تلاش کنند با فراگیری علوم دینی، مطالعه، تحقیق و پژوهش بنیه علمی خویش را تقویت کنند و برای رسیدن به هدفی که برای آن به حوزه قدم گذاشته اند، تلاش و پشتکار داشته باشند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات