۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۶۱۶
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

حضرت فاطمه الگویی برای همگان است

حضرت فاطمه الگویی برای همگان است
رییس تبلیغات اسلامی دورود گفت: حضرت فاطمه(س) شخصیتی کامل و الگویی تمام برای همه بانوان مسلمان است.

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) بیان داشت: حضرت فاطمه (س) الگویی تمام عیار برای همه بانوان مسلمان است.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) شخصیتی کامل و فراتر از جنسیت، قومیت و زمان و مکان است و سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای سبک زندگی اسلامی است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان اینکه هر انسان با تأسی به رفتار و منش الهی این بانوی بزرگ اسلام می تواند به فضائل اخلاقی دست یابد، عنوان کرد: بانوان باید از سبک زندگی حضرت فاطمه(س) الگو بگیرند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر بانوان به مسأله حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف سد راه هجمه های فرهنگی دشمن بوده و جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را می گیرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه بانوان باید بدانند حجاب لازمه زن بودن آنان است، افزود: حجاب و عفاف با هم فرق دارد، حجاب یک پوشش است و زن و مرد باید رعایت کنند ولی عفاف باور این پوشش و یک گام بالاتر است.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف سبب تحکیم کانون خانواده می شود و این کانون را در برابر هجمه ها و آسیب های اجتماعی مصون می سازد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات