۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۳۳۸۰
آیت الله طبرسی:

آموزه‌های قرآنی همواره خط و مشی اصلی انقلاب اسلامی بوده است

آموزه‌های قرآنی همواره خط و مشی اصلی انقلاب اسلامی بوده است
آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب بر اساس دو اصل قرآن و عترت شکل گرفته است، گفت: آموزه‌های قرآنی همواره خط و مشی اصلی انقلاب اسلامی بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست مجمع خیران قرآنی استان در ساری با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، از این بانوی نمونه جهان اسلام به عنوان الگویی ارزشمند برای بانوان جامعه اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که امروز بانوان جامعه باید در موضوع مهمی همچون حجاب چنین بانوی بزرگی را الگوی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید در حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب الگویی برای زنان جوامع دیگر باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را نهضتی برخواسته از ارزش‌های قرآنی و معنوی عنوان کرد و گفت: این انقلاب الهی یک انقلاب قرآنی و فرهنگی بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که بهره گیری از اسلام و ارزش‌های ناب فرهنگی و معنوی، انقلاب اسلامی را نسبت به سایر انقلاب‌های جهان متمایز ساخته است، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دین و ارزش‌های فرهنگی به عنوان کشوری با قدرت و عظمت در جهان مورد توجه است.

آیت الله طبرسی، دین را عامل اقتدار و عزت ملت ایران دانست و با بیان این که دشمنان تلاش می‌کنند تا دین و ارزش‌های قرآنی را مانعی برای پیشرفت ایران اسلامی معرفی کنند، بیان داشت: این در حالی است که ایران در سایه قرآن و اهل بیت (ع) امروز در جهان الگو است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که رشد و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری و عامل رشد و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد روزافزون فرهنگ دینی در جامعه اسلامی هستیم.

امام جمعه ساری با بیان این که انقلاب اسلامی بر اساس دو اصل قرآن و عترت شکل گرفته است، بیان داشت: آموزه‌های قرآنی و انبیائی همواره خط و مشی اصلی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، عامل حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی را در گرو توجه به آموزه‌های قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: باید معارف قرآنی در سطوح مختلف کشور نهادینه و گسترش پیدا کند.

وی، فاصله گرفتن از قرآن و معارف اهل بیت (ع) را عامل گسترش بدعت‌ها و نحله‌های انحرافی در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: رشد و گسترش معارف قرآنی در جامعه عامل مهمی برای خنثی سازی توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب است./950/د103/ب1
ارسال نظرات