۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۹۰۵۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کوتاهی نسبت به فرهنگ ایرانی اسلامی خیانت به خود و نسل آینده است

کوتاهی نسبت به فرهنگ ایرانی اسلامی خیانت به خود و نسل آینده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی یک گوهر گرانبهایی است، گفت: اگر نسبت به این فرهنگ ایرانی اسلامی کوتاهی کنیم به خود و نسل آینده خیانت کردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در نشست شورای استانی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز انسان‌ها وظیفه سنگینی در حفظ ارزش‌های فرهنگی و تحکیم خانواده دارند.

وی گفت: در اسلام ناب محمدی (ص) انسان‌ها مانند برادر هستند، اما در فرهنگ و اسلام غربی انسان‌ها مانند گرگ هستند که امروز آن فرهنگ با انواع و اقسام حیله‌ها و تبلیغات در حال گسترش است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بحث عفاف و حجاب و سبگ زندگی ایرانی اسلامی مهم است و باید این سبک زندگی و ارزش‌های فرهنگی را حفظ کنیم و اگر آن را از دست بدهیم همه چیز را از دست دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: نباید با شیوه‌های مختلف اجازه داد اعتماد در میان خانواده‌ها از بین برود چرا که با سلب اعتماد در خانواده نمی‌توان محبت حقیقی را به فرزند خود داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی یک گوهر گرانبهایی است، ادامه داد: اگر نسبت به این فرهنگ ایرانی اسلامی کوتاهی کنیم به خود و نسل آینده خیانت کردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قوانین در هر جامعه‌ای هویت است، خاطرنشان کرد: برخی‌ها در کشور قانون رسمی دین نمی‌توانند اجرایی کنند که با این کم‌کاری‌ها همه چیز را از دست می‌دهیم. /۹۳۱۴/پ203/ب1
ارسال نظرات