۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۸۴۱
با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی مرکزی بندرماهشهر برگزار شد

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر از برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۵ هزار عنوان خبر داد.
برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی مرکزی بندرماهشهر برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی مرکزی بندرماهشهر  نمایشگاه کتاب برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی مرکزی بندرماهشهر

سیدمسلم حسینی زرینی، رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برپایی نمایشگاه کتاب با بیش از ۵ هزار عنوان کتاب از اول تا ۲۰ مرداد در کتابخانه عمومی مرکزی بندر ماهشهر خبر داد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر گفت: این نمایشگاه با بیش از ۵ هزار عنوان کتاب در موضوعات روانشناسی، تاریخ، ادبیات، زبان های خارجی، آشپزی، پزشکی، بازاریابی، مذهبی و دینی در بخش بزرگسال، کودکان و نوجوانان برپا شده است.

این مقام مسؤول هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را ارتقای شاخص های فرهنگی در شهرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک رویداد فرهنگی سبب دسترسی عموم مردم به مقوله مهم کتاب و کتابخوانی، توسعه گفتمان و ایجاد عدالت فرهنگی و کاهش فقر اطلاعاتی در شهرستان خواهد شد.

زرینی عنوان داشت: این نمایشگاه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ همه روزه از اول مرداد تا ۲۰ مرداد ماه با همکاری شهرداری در کتابخانه مرکزی این شهرستان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند کتب مورد نیاز خود را با تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصد از نمایشگاه تهیه کنند./۹۴۵۶/د103/ب1

ارسال نظرات