۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۲۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

مسؤولان خدمات نظام را به مردم یادآوری کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی خود تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است از این‌رو مسؤولان موظف هستند فعالیت‌ها و خدمات نظام را به مردم یادآوری کرده و آنها را نسبت به آینده کشور امیدوار سازند.
حجت الاسلام علی نعمت الهی

حجت الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به رسیدگی مسؤولان به مشکلات مردم در ضمن مقابله با توطئه دشمن، گفت: مهم‌ترین نکته قابل پیگیری در این زمینه شناخت استراتژی دشمن است دشمن از طریق ناامید کردن نسل جوان و ناکارآمد جلوه دادن نظام قصد دارد میان دین و مردم فاصله بیندازد از این رو، باید سرمایه‌های اجتماعی نظام را تقویت کنیم تا جامعه آسیب نبیند.

وی در ادامه بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام را موجب ذوب شدن سرمایه‌های اجتماعی دانست و افزود: قدرت اجتماعی نظام اسلامی در سه چیز است؛ مردم، رهبری و باورهای جامعه. باید مدیران جامعه الگوهایی را طراحی کنند که هم عملی بوده و هم به اهداف نظام جمهوری نزدیک باشد باید کاری کنیم که رفتارها و کردارهای ما موجب تقویت اهداف دشمن نشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه در مقابل آسیب‌های ناشی از فضای مجازی باید موضع قدرتمندی داشته باشیم اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی در جهت تخریب افکار و اعتقادات دینی روشی است که دشمن آن را طراحی کرده تا به اهدافش جامه عمل بپوشاند از این رو برای مقابله باید تلاش و تقابل جدی با دشمن داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه بهتری دست یابیم.

حجت الاسلام نعمت‌اللهی در ادامه با اشاره به بیان صریح قرآن کریم پیرامون مقابله با آسیب‌های دشمن خاطرنشان کرد: در این باره قرآن کریم به طور صریح می‌فرماید «هر کس به شما تجاوز کرد مانند خودش با او مقابله کنید»، مدیران و مسؤولان فرهنگی باید از طریق فضای مجازی، فیلم، ماهواره و دیگر رسانه‌های ملی و اجتماعی خدمات نظام را به تصویر کشیده و آن را برای مردم تبیین کنند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی خود تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف داشته است از این‌رو، مسؤولان موظف هستند فعالیت‌ها و خدمات نظام را به طور مرتب به مردم یادآوری کرده و آنها را نسبت به آینده کشور امیدوار سازند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات