۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۴۹۰۹۶
آیت الله قرهی:

اتحاد بهترین ابزار دفاعی در برابر تهاجم دشمنان است

تولیت حوزه علمیه امام مهدی(عج) اتحاد را بهترین ابزار دفاعی در برابر تهاجم دشمنان دانست و گفت: اتحاد باید در جامعه حفظ شود تا شاهد شکست برنامه های دشمن باشیم، بنابراین برای ایجاد اتحاد باید مسؤولان به داد مردم برسند و آنان را یاری کنند.
آیت الله قرهی

آیت الله روح الله قرهی تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به این پرسش که رسیدگی به مطالبات مردم و برطرف کردن ضعف‌ها چگونه مانع توطئه‌های دشمنان میشود گفت: دشمن با بررسی مشکلات داخلی و نقاط ضعف درصدد نابود کردن نظام است.

وی افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده لذا دشمن با آفت‌های مختلف قصد آسیب رساندن به این درخت را دارد که یکی از آن آفت‌ها افزایش و دامن زدن به مشکلات اقتصادی کشور است.

آیت الله قرهی با تاکید بر اینکه مشکلات داخلی هیچ ربطی به دشمنان خبیث ندارد، ابراز کرد: سوء استفاده دشمنان از مطالبه به حق مردم و اعتراض آنان به مشکلات اقتصادی و معیشتی بر کسی پوشیده نیست.

تولیت حوزه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد: عدم رفع مشکلات کشور یا نشان از ضعف دولتمردان دارد و یا اینکه نمی‌خواهند کاری برای رفع مشکلات انجام دهند برای همین دشمن از مطالبات حقه مردم سوء استفاده کرده و کشور را به آشوب کشاند. از این رو لازم است مسؤولان هر چه سریع‌تر مطالبات مردم را اجابت کنند.

وی اتحاد را بهترین ابزار دفاعی در برابر تهاجم دشمنان بیان کرد و گفت: اتحاد باید در جامعه حفظ شود تا برنامه‌های دشمن به شکست منجر شود بنابراین برای ایجاد اتحاد باید مسؤولان به داد مردم برسند و آنان را یاری کنند.

آیت الله قرهی ادامه داد: کسانی که به دولت و برخی مسؤولان انتقاد می‌کنند و در مقابل هزاران سخن نامربوط می‌شنوند و آنها را با صفات و الفاظی مانند بی سواد، واپس‌گرا و متحجر مورد خطاب قرار می‌دهند کسانی نیستند که با دولت‌ها بد باشند بلکه آنان ناراحت هستند که چرا برای مردم کاری انجام نمی‌شود، چرا آرمان‌های انقلاب به واسطه برخی دولتمردان نادیده گرفته می‌شود؛ شرط اتحاد قرار گرفتن مردم و مسؤولان حول محور ولایت فقیه و رفع مشکلات مردم است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات