۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۴۰۹۰۲
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خبر داد؛

بازسازی ۷ روستای زلزله زده از سوی سپاه پاسداران لرستان

امام جمعه خرم آباد با اشاره به همت مردم استان لرستان در کمک به مناطق زلزله زده،‌ گفت: هفت روستای زلزله زده از سوی سپاه استان بازسازی و احیا خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سفر دو روزه ای که به استان کرمانشاه داشت، بیان داشت: وقوع این زلزله آزمونی برای همبستگی ملت ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به همدردی ملت ایران با هموطنان کرمانشاهی و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی از سراسر کشور افزود: ملت ما به لطف الهی در این آزمون سربلند شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مصیت های حاصل از این زلزله که خانواده ها را درگیر کرده است، عنوان داشت: صبر و بردباری مهم ترین راه مقابله در برابر این مصیبت ها است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ارسال کمک های مردمی تا زمانی که مناطق زلزله زده در آسایش و آرامش قرار  بگیرند، خاطرنشان کرد: دولت و ملت با برنامه ریزی و همکاری یکدیگر تا رسیدن مردم این مناطق به آسایش و آرامش همچنان در صحنه کمک رسانی حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به همت مردم استان لرستان در کمک به مناطق زلزله زده بیان داشت: هفت روستای زلزله زده از سوی سپاه استان بازسازی و احیا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان ساخت ساختمان های آسیب دیده زلزله در «اسلام آباد غرب» را بر عهده قرار گرفته است، عنوان داشت: حضور هلال احمر لرستان در مناطق زلزله زده و خدمت رسانی به هموطنان کرمانشاهی چشمگیر است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات