۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۱۷۴۶۷
خطیب جمعه نجف آباد:

شهدای مدافع حرم، قهرمانان جبهه مقاومت در برابر شرک هستند

حجت الاسلام حسناتی گفت: اگر زمانی در ۸ سال دفاع مقدس می گفتیم، در این زمان هنر این نیست که بر اباعبدالله گریه کنیم، هنر آن است که حسین وار به جبهه ها برویم، امروز نیز از شهدا گفتن هنر نیست، امروز هنر را این هنرمندان قهرمانی دارند که در جبهه مقابله با کل شرک مظلومانه شهید می شوند.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نجف آباد با تسلیت و تبریک شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی، گفت: اگر نبودند این مدافعان حرم، دیگر مرقد ائمه وجود نداشت و امنیت و آرامش از مرزها گرفته می شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر زمانی در 8 سال دفاع مقدس می گفتیم، در این زمان هنر این نیست که بر اباعبدالله گریه کنیم، هنر آن است که حسین وار به جبهه ها برویم، امروز نیز از شهدا گفتن هنر نیست، امروز هنر را این هنرمندان قهرمانی دارند که در جبهه مقابله با کل شرک مظلومانه شهید می شوند.

امام جمعه نجف آباد در ادامه درباره شخصیت و صبوری خانواده این شهید بیان کرد: بار دیگر شهرستان نجف آباد مدال افتخار دیگری به افتخارات مقاومت و ایثارش اضافه کرد و یک جوان 25 ساله متعهد، متخلص به اخلاق اسلامی، برای دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با داعش با چنان معرفتی قدم در این راه گذاشت که چهره با صلابت در حال اسارت جهان را به لرزه انداخت.

وی ادامه داد: این شهید، برای بار دوم و با التماس به منطقه اعزام شد و از خانواده ای عالم پرور و شهید پرور تربیت یافت و همسر و خانواده اش در این مصیبت زینب وار صبوری کردند و این شهدا بالاترین پیام برای نسل جوان امروز است که نگوییم زمانه بد بود و نمی شد خوب زندگی کرد.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه با اشاره به مراسم تحلیف رییس جمهور و اعلام اسامی وزرا نیز بیان داشت: امروز تلاش در جبهه اقتصادی کشور، فرقی با جبهه نبرد دشمن ندارد، ما در بیرون مرزها پیروز هستیم، حتی علمای اهل سنت نیز اعتراف دارند که ما باختیم و اقتدار شیعه امروز در کل جهان سایه افکنده چون در سایه ولایت هستیم اما در درون باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: در دولت دوازدهم، به لطف خدا مردم به حد اعلاء انجام وظیفه کردند و اکنون وقت معرفی وزرا و زمان همدلی و صفا و تلاش است، و باید از ورود افرادی با روحیه های پست و کوتاه جناحی و سیاسی دوری کرد و افرادی که خالصانه و دلسوزانه بدون منت برای مردم فعالیت می کنند، استفاده کرد.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به مناسبت های هفته آینده افزود: قائله کردستان، در سال 58 و مردان خدا چون شهید چمران آن گونه حماسه آفریدند، بازگشت آزادگان که این قهرمانان در اسارت، اسارت را به اسارت گرفتن و خرد کردند و حضور آنان در این عصر و زمان، ذخیره و محبت الهی برای ما است.

وی در ادامه درباره سالروز پیروزی حزب الله در جنگ های 33روزه نیز بیان داشت: پیروزی حزب الله در سال های اخیر بر لشکری که شکست ناپذیری آن در جهان شهره بود، نشان داد که هر ملتی خالص شد، پیروز است و این جبهه مقاومت اسلامی امروز تمام قد در برابر جبهه کفر و شرک جهانی ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد تصریح کرد: جبهه کفر و شرک، پلیدان عالم و پست ترین جانیان که به اسم های مختلف داعش، طالبان که همگی یک جبهه را به سرگردگی آمریکا، برنامه ریزی انگلیس، میدان داری رژیم صهیونیستی و حمایت های مالی و انسانی وهابیت تصویری از "کل یوم عاشورا"  را نشان می دهد.

وی در پایان یکشنبه را به عنوان عزای عمومی در شهر نجف آباد بیان کرد و افزود: حماسه ای که این شهید در کل کشور و دنیا مطرح کرد، عظمت این شهید که پیام شهادتش، جوانان بسیاری را به حق دعوت کرد و مردم با حضور گسترده خود سنگ تمام در این مراسم بگذارند./۱۳۰۶/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات