۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۴۸۲۷
امام جمعه شهرری:

مسؤولان گره گشای مشکلات مردم باشند

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مسؤولان گره گشای مشکلات مردم باشند، گفت: مسؤولان با تلاش مضاعف مشکلات مردم را رفع کنند
شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن جلسات خدمت فرمانداری شهرری برگزار شد، گفت: ماه ذی‌ القعده به سبب میلاد باسعادت فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) بسیار عظیم و با برکت است.

وی افزود: در تقویم رسمی کشور اول ماه ذی‌ القعده به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) با عنوان روز دختر به ثبت رسیده است، امام رضا(ع) فرمودند: اگر کسی حضرت معصومه(س) را در قم با معرفت زیارت کند بهشت بر او واجب میشود.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه امام رضا(ع) میزبان این کشور و مردم مهمان آن حضرت هستند، ابراز کرد: ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

حجت الاسلام شاهچراغی با استناد به روایتی از امام رضا(ع) گفت: حضرت فرمودند: بهترین انسانها کسی است که دیگران از زندگی او سهم داشته باشند؛ انسان باید تلاش کند که گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی افزود: کسانی که در بخشها و نهادهای مختلف اداری و دولتی دارای سمت و جایگاهی هستند تلاش کنند گره گشای مشکلات مردمان آبرومند باشند.

امام جمعه شهرری ادامه داد: گاهی لازم است انسان خود به جستجوی افراد نیازمند و مشکل‌دار باشد؛ چرا که بدترین افراد کسانی هستند که با وجود توانمندی به فکر رفع مشکلات دیگران نیستند.

حجت الاسلام شاهچراغی در خصوص اهمیت صله رحم، خاطر نشان کرد: صله رحم به معنای کمک و یاری به ارحام است، اعمال انسان در این دنیا نباید به گونه‌ای باشد که در روز قیامت حسرت بخورد؛ زیرا ترک صله رحم حسرت روز قیامت را به دنبال خواهد داشت./813/پ۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات