۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۰۴۷۶۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

سند ۲۰۳۰ مصداق بارز نفوذ است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه لازم است سند بنیادین آموزش کشور مورد اجرا قرار گیرد نه آنکه سند ۲۰۳۰ که از سوی بیگانگان تنظیم شده در کشور اجرا شود، گفت: سند ۲۰۳۰ مصداق بارز نفوذ فرهنگی در کشور است.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در نخستین جلسه ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان اهر با اشاره به اهمیت این فریضه الهی، اظهار داشت: تعطیلی امر به معروف به معنای تعطیلی بسیاری از احکام و فعالیت‌ها است.

وی ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سبب خسارات غیر قابل جبرانی دانست و گفت: امروز برخی مسؤولان  اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر را متوجه نیستند و گاهی برای حضور در این جلسات باید اصرار کنیم تا حضور پیدا کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به تذکر لسانی و کار کرد آن در رفع بسیاری از مشکلات در حوزه معروفات و منکرات، ادامه داد: لازم است با روزه خواران در ملأ عام برخورد لازم صورت گیرد، روزه‌خواران نه حرمت ماه مبارک رمضان و نه ‌روزه‌داران را نگه می دارند و باید با این هنجارشکنان برخورد کرد.

وی با تأکید بر آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر، خاطرنشان کرد: لازم است نحوه انجام این فریضه آموزش داده شود تا بهتر به این وظیفه عمل شود، در این باره نباید هیچ‌گونه بدرفتاری با مردم صورت گیرد، بدرفتاری با مردم نتیجه خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

امام جمعه اهر با اشاره به سند 2030، بیانات رهبری را فصل الخطاب در این  امر دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب دو بار بر عدم اجرایی شدن این سند تأکید داشتند که پاسخی بر ادعای برخی‌ها بر ارائه گزارش اشتباه به رهبری بود.

وی با بیان اینکه لازم است سند بنیادین آموزش مورد اجرا قرار گیرد نه آنکه سند 2030 که از سوی بیگانگان تنظیم شده است در کشور اجرا شود، ادامه داد: 2030 مصداق بارز  نفوذ فرهنگی در کشور است./۲۰۳/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات