۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۹۶۰۷
رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل:

حضور مردم در انتخابات لبيك به نداي رهبرمعظم انقلاب بود

رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل گفت: مردم ايران با حضور خود در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، ضمن لبيک به نداي رهبر انقلاب، عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانيان کشيدند.
حجت الاسلام سميع الله مردان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سميع الله مردان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور مردم در انتخابات سال ۹۶ را دشمن شکن خواند و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ٢٩ ارديبهشت نماد انسجام و همبستگي ميان ملت و حاکميت بود.

وي اقتدار ايران اسلامي را مديون حضور مردم قهرمان ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف دانست و افزود: اين حضور، اثبات کننده مشروعيت بالاي نظام سياسي ايران است و قطعا سبب تقويت امنيت ملي و اقتدار روزافزون نظام خواهد شد.

رييس اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل، انتخابات را ارزشمندترين سرمايه اجتماعي ايران اسلامي خواند و اظهار داشت: ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي ثابت کردند که براي رقم زدن سرنوشت سياسي کشور خود در راستاي ارزش هاي ملي و ديني و ميراث شهدا در پاي صندوق هاي رأي حاضر مي شوند.

حجت اسلام مردان، برگزاري انتخابات را يکي از رمزهاي ماندگاري و استحکام پايه هاي نظام جمهوري اسلامي دانست و تأکيد کرد: مردم ايران با حضور خود در انتخابات سال 96 ضمن لبيک به نداي رهبر انقلاب، عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانيان کشيدند.

وي به مشارکت پرشور مردم آران و بيدگل در انتخابات اخير اشاره کرد و گفت: مردم دارالشهداي آران و بيدگل که از زمينه سازان قيام ۱۵ خرداد ۴۲ و حماسه سازان دوران دفاع مقدس بودند، با مشارکت ۸۶ درصدي در انتخابات ۲۹ ارديبهشت۹۶، يک بار ديگر عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامي و ارزش هاي والاي آن و پايبندي به نظام جمهوري اسلامي ايران را نشان دادند.

لازم به ذكر است، شهرستان آران و بيدگل در شمالي ترين نقطه استان اصفهان، ۲۱۵ کيلومتري مرکز اين استان و ۶ کيلومتري شهرستان کاشان واقع شده است./203/1307/ب1

ارسال نظرات