۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
کد خبر: ۴۹۷۱۳۳
عضو مجمع نمایندگان طلاب:

سند ۲۰۳۰ خانواده مسلمان ایرانی را نشانه گرفته است

حجت‌الاسلام درگاهی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ خانواده مسلمان ایرانی را نشانه گرفته است، گفت: باید بدانیم که اگر در برابر اینگونه امور ننگین کوتاه بیاییم، اسلام با خطر جدی روبه رو خواهد شد.
حجت الاسلام مسلم درگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مسلم درگاهی در جلسه هم اندیشی طلاب و فضلای قزوین، الموت، آبیک و الوند که با حضور حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین امام جمعه موقت شهرستان قزوین در مدرس شماره یک دارالشفا برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبری درباره دشمن شناسی گفت: دشمنان سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اهداف کوتاه مدت دشمنان اظهار داشت: دشمن در این بخش از برنامه‌های خود به دنبال برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب در کشور است؛ همانند فتنه 88 و امثال آن؛ باید بدانیم که اگر دشمن را به خوبی نشناسیم دشمن حوادث فتنه‌انگیز را برای کشور رقم خواهد زد.

وی به تبیین اهداف میان مدت دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: دشمن در این مرحله با فشار آوردن بر کشور با تحریم‌های اقتصادی سعی در ناامید کردن افکار مردم نسبت به نظام دارد.

حجت‌الاسلام درگاهی اهداف بلندمدت دشمنان انقلاب را اینگونه توصیف کرد: دشمن از ابتدا به دنبال مخالفت با اصل نظام بود، اما هنگامی که دانست کاری نمی‌تواند از پیش ببرد، تدبیری جدید اندیشید و با شعار «تغییر رفتار» به میدان آمد.

نماینده طلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بنده همان‌وقت به مسئولان گفتم توجه داشته باشید، «تغییر رفتار» با «تغییر نظام» هیچ فرقی ندارد. تغییر رفتار یعنی راه اسلام و انقلاب و خط امام را می‌رفتیم، حالا زاویه بگیریم و کم‌کم در طرف مقابل قرار بگیریم.»

وی به تشریح تهمت‌های دشمن به نظام اسلامی پرداخت و ابراز داشت: دشمن می‌گوید «نظام کارآمد نیست»؛ جالب است برخی مسؤولان نیز این جمله را تکرار می‌کنند؛ رهبر معظم انقلاب در پاسخ به این مسؤولان گفتند که نظام کارآمد است، شما مدیر شایسته نیستید.

حجت‌الاسلام درگاهی با اشاره به اظهار ضعف دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دکتر فرانس علت ناتوانی حمله غرب به ایران را اینگونه توصیف می‌کند:

«فرض بر اینکه جنگ بین ایران و عربستان  اغاز و شروع جنگ کلید خورده شود:

در ساعت پنج صبح اولین روز نبرد:

تنگه هرمز؛ ضمن مین گزاری وسیع با ناو گروه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز کنترل خواهد شد؛ هر روز سه نفت کش عظیم با توجه به حجم زیاد صادرات عربستان از تنگه هرمز عبور می کند که این سه نفت کش سریعا مصادره و تمام پرسنل آن اسیر می شوند؛ چهار سکو و میدان مشترک بین امارات و قطر با ایران سریعا توسط ایران بسته خواهد شد؛ تنهابا شلیک یک موشک از نوع شهاب یک کل سیستم میدان نفتی  وفاق قطر تعطیل و منهدم خواهد شد.

شش فرودگاه بین المللی دوحه، دبی، ابوظبی، شارجه، ریاض، جده و بحرین سریعا هدف موشک های ایرانی قرار خواهند گرفت و کلیه مواصلات هوایی و تدارکاتی اعراب از طریق آسمان قطع خواهد شد؛ مسیر تردد دریا و آسمان به روی‌ کشورهای خلیج‌فارس تنها ظرف نیم ساعت از شروع شلیک تا انهدام  بسته خواهد شد؛ بیست و دو پایگاه نظامی ائتلاف عربستان حاشیه خلیج‌فارس با هجوم فراوان موشک های نقطه زن ایران هدف گیری خواهد شد و ظرف چند ساعت قدرت نظامی انان  به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

موشک های قاهر تحویل داده شده به انصارالله که فن آوری آن را به آنان صادر کرده اند  که به سامانه یوم الست معروف است فقط به دستور تهران برای نابودی کل تاسیسات نفتی آرمکو عربستان کافیست؛ در صورت دخالت آمریکا و متحدانش چهار کشور که نیمی از ثروت جهان و چهار پنجم انرژی فسیلی جهان را در اختیار دارند در یک ساعت به عصر حجر بر خواهد گشت؛ یعنی امارات، قطر، بحرین و کویت؛ به همین دلیل آنها جرات دخالت ندارند. کل اقتصاد جهان و بورس های جهان که عمدتاً سرمایه گزاران عرب مالک آنها و سهام دار بزرگ آن هستند سقوط نود درصدی خواهد کرد. با انهدام سکوهای نفت هر بشکه نفت چهارصد دلار قیمت خواهد خورد و تمام این معادلات در یک ساعت بر جهان تحمیل خواهد شد.»

وی ادامه داد: با توجه به اعتراف دشمنان نسبت به ناتوانی برای حمله نظامی باید به مسؤولانی که می‌گویند «برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است»، گفت که چرا سعی دارید در کشور تشتت ایجاد کنید.

عضو مجمع نمایندگان با اشاره به سند 2030 و سکوت شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: چرا مسؤولان در این شورا غافل بودند تا اینکه رهبر معظم انقلاب موضع گیری کند؟

حجت‌الاسلام درگاهی با اشاره به بعضی از پیامدهای رقت بار سند 2030 افزود: در این سند آمده است که دولت باید از حقوق خانواده دفاع کند؛ اما غافل از اینکه خانواده در غرب با خانواده در ایران فرق می‌کند چراکه در ایران خانواده در ایران به ازدواج یک پسر و دختر اطلاق شده، در حالی که در خارج هم‌جنس بازان نیز خانواده خطاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید بدانیم که اگر در برابر اینگونه امور ننگین کوتاه بیاییم، اسلام با خطر جدی روبه رو خواهد شد.

نماینده طلاب استان قزوین در پایان به تبیین شاخصه‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: از جمله مهم‌ترین این شاخصه‌ها می‌توان به پایبندی به انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و مردمی بودن اشاره کرد؛ با توجه به اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه به صورت یکپارچه از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رییسی حمایت کرده‌اند باید دانست که وظیفه برای طلاب و جوانان چیست چرا که امام(ره) فرمودند «جوانان دستتان را از جامعه مدرسین جدا نکنید که اگر جدا کردید در دامان نا اهلان گرفتار می‌شوید»./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات