۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۸۹۴۸۷
مدیر حوزه علمیه شهداد:

مردم با حمایت از تولید داخل در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام بردارند

حجت الاسلام بذرکار گفت: مردم زمانی می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند که در خریدهای خود به دنبال جنس داخلی باشند تا تولید و اشتغال کشور رونق پیدا کند.
قاچاق کالا

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: دولت در سال قبل کار خاصی را در موضوع اقتصاد مقاومتی انجام نداد تا لبخند را بر چهره مردم بیاورد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی زمانی در کشور اثر گذار بوده که اثرات آن در زندگی مردم یافت شود و مردم دیگر در بحث اقتصاد به مشکل برخورد نکنند. 

حجت اسلام بذرکار با اشاره به این که دولت باید زمینه را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد کند، بیان داشت: جلوگیری از قاچاق و اهمیت دادن به تولیدات داخلی از وظایف اصلی دولت بوده که بتواند با تولیدات داخلی به حل بیکاری جوانان در کشور کمک کند.

وی ابراز داشت: دولتی ها بدانند زمانی که در کشور جلوی قاچاق گرفته شود، می توانند برای بیکاری جوانان راهکارهای مناسبی را بیندیشند تا معضل بیکاری در کشور رو به پایان باشد.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که تولید به اشتغال زایی کشور کمک می کند، خاطرنشان کرد: مردم زمانی می توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند که در خریدهای خود به دنبال جنس داخلی باشند تا بتوانند به تولید داخل کمک کنند.

وی ادامه داد: آمار و ارقام تنها دستاورد دولت در اقتصاد مقاومتی بوده و دولتی ها بدانند که با گرفتن همایش ها نمی توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که تعداد زیادی از مجرمان به خاطر بیکاری به زندان افتاده اند، بیان داشت: بیکاری زمانی که در جامعه شکل بگیرد، جوان به جای این که به فکر دین و زندگی خود باشد، به طرف گناه می رود.

وی در پایان گفت: اجرایی کردن دین زمانی در کشور برای مردم صورت می گیرد که وضع موجود از جهت اقتصادی حل شود زیرا طبق احادیث اهل بیت زمانی که از یک طرف خانه فقر آمد، از طرف دیگر دین هم می رود./302/9707/ب1

ارسال نظرات