۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۸۴۲۰۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

اجرای طرح آرامش بهاری در 52 امامزاده استان لرستان

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این طرح به میزبانی 52 امامزاده در سراسر استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تأکید رهبری در راستای تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی، بیان داشت: در این راستا در طول سال برنامه های  دینی و فرهنگی متنوعی در امامزادگان و با حضور مبلغان اعزامی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه جاری آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 52 امامزاده استان لرستان میزبان طرح آرامش بهاری هستند، بیان داشت: در این راستا 150 مبلغ به امامزادگان استان اعزام می شوند.  

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری خیمه های معرفت در امامزادگان استان، خاطرنشان کرد: در هر خیمه معرفت چهار امامزاده فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: در خیمه های معرفت غرفه هایی با محوریت نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی برپا می شود.

حجت الاسلام عباس زاده افزود: غرفه هایی نیز برای کودکان با محوریت قرآن بخوان، نقاشی بکش و جایزه بگیر برپا می شود.

وی در ادامه یادآور شد: در هر امامزاده 15 خیمه معرفت برپا می شود و مبلغان با حضور در این خیمه ها در جهت ترویج و تبیین ارزشها فعالیت دارند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد: برگزاری خیمه های معرفت در دیگر مکانهای تفریحی و گردشگری استان همچون قلعه فلک الافلاک در دستور کار قرار دارد./9459/303/ب2

ارسال نظرات