۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۱۹۳
فجر انقلاب؛

دشمن بداند کوچکترین حرکت و حماقت او تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت

آیت‌الله قرهی با بیان اینکه دشمن باید بداند که کوچکترین حرکت و حماقت او تبعات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت، گفت: اگر دشمن اقدام و یا حرکتی بر علیه انقلاب اسلامی انجام دهد به طور قطع حیفا و تلاویو با خاک یکسان می‌شود.
آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله روح‌الله قرهی، تولیت مدرسه علميه امام مهدي(عج) امروز با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن تهران، گفت: امروز دشمن با استفاده از سلاح تبلیغاتی درصدد بهره‌برداری و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تبیلغات سوء دشمن هرگز بر انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، ابراز کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «روز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم خود پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد»، امروز آن کلام گوهر بار محقق و ما شاهد حضور گسترده و پاشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشور هستیم.

آیت‌الله قرهی حضور نسل امروز را در راهپیمایی 22 بهمن بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از علاقه‌مندی آنان به انقلاب و نظام اسلامی است.

تولیت مدرسه علميه امام مهدي(عج) در تبیین اینکه نبرد با ایران توهمی بیش نیست که دشمن به آن دچار شده، عنوان کرد: قدرت و اقتدار ایران چیزی نیست که بر همگان پوشیده باشد دشمن نیز به این امر واقف است.

استاد اخلاق درباره اینکه دشمن باید بداند که کوچکترین حرکت و حماقت او تبعات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت، گفت: اگر دشمن اقدام و یا حرکتی بر علیه انقلاب اسلامی انجام دهد به طور قطع حیفا و تلاویو با خاک یکسان می‌شود آن هم نه با چند موشک.

وی در پایان ادامه داد: دشمنان اگر تصور می‌کنند که امروز جوانان ما تمایلی به جنگ با آنان ندارند سخت در اشتباه هستند زیرا اگر روزی پا از گلیم خود درازتر کنند همین جوانان اولین کسانی هستند که برای نابودی آنان و اسرائیل وارد صحنه می‌شوند./813/202/ب2

ارسال نظرات