۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۰۹۳
فجر انقلاب؛

برخورد نکردن با مفسدان، سبب بدبین شدن مردم به نظام خواهد شد

ابوترابی گفت: برخورد نکردن با مفسدان سبب بدبین شدن مردم به نظام خواهد شد و تقاضای ما از قوه قضاییه است که در برابر مفسدان با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.
ابوترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن نجف آباد، دستاورد اصلی انقلاب را ثبات امنیت ایران در منطقه و جهان بیان کرد و گفت: امروز قدرتمندترین کشورهای جهان به خاطر ثبات امنیتی که در ایران وجود دارد غبطه می خورند.

وی در ادامه بیان داشت: اگر کشوری آرامش و امنیت داشته باشد، به مرور زیرساخت ها را نیز به دست خواهد آورد و امروز بزرگترین دستاورد ما امنیت و آرامشی است که با تدبیر رهبری در طول 5سال نبرد در منطقه و حضور در کشور سوریه، برای ایران تبدیل به یک فرصت شده است و جهان به این باور رسیده است که تنها راه مقابله راه نظام و انقلاب ایران است.

ابوترابی به وضعیت کشورهای منطقه و جهان به ویژه کشور ترکیه از لحاظ ناامنی اشاره کرد و افزود: زمانی ترکیه یکی از حامیان داعش بود، ولی امروز تحت فرمان گروه مقاومت در آمده است و چنان ناامنی در ترکیه حاکم شده که ظرف یکسال 27 بمب و حمله ترورریستی در این کشور انجام شده و امروز همانند سوریه درگیر یک جنگ داخلی برای نبرد با داعش شده است.

وی درباره حضور قدرتمندانه جوانان و سربازان ایران در منطقه گفت: ایران امروز دارای چنان قدرت نظامی و تسلیحاتی است که پهبادهای ایران، اتاق مذاکرات داعش را منجر می کنند و ژنرال های چند ستاره روسیه در برابر سربازان ایران تمام قد از جا بر می خیزند و به شجاعت و اقتدار این نیروها غبطه می خورند و عقل حکم می کند که از باب پیشگیری به روزترین امکانات دنیا را در اختیار داشته باشیم.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: پیروزی هایی که اکنون در منطقه شاهد هستیم از شکل گیری ارتش 150 هراز نفری حشدالشعبی، 80هزار نیروی وطنی در سوریه، و انصارالله یمن که در عین فقر و پابرهنگی در مقابل پیشرفته ترین تجهیزات عربستان ایستاده اند که به برکت تفکر بسیجی انقلاب است که به جهان صادر شده است.

وی، درباره ضرباتی که این نظام از مفسدان داخلی می خورد، نیز گفت: وضعیت داخلی کشور نیز بیان داشت: با وجود تمام قدرتی که ایران در منطقه و جهان پیدا کرده است، ولی متأسفانه باعث شرمندگی است که در داخل شاهد بعضی خیانت‌های مسؤولان در قالب اختلاس، حقوق‌های نجومی، املاک نجومی هستیم که این خائنین حتی از داعش نیز برای ضربه زدن به این نظام خطرناک تر هستند.

ابوترابی افزود: برخورد نکردن با مفسدان سبب بدبین شدن مردم به نظام خواهد شد و تقاضای ما از قوه قضاییه است که در برابر این گونه مفسدان به جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

وی یکی از ضعف های عمده و اصلی جامعه را در حوزه ساختار سیستم اداری برشمرد و افزود: انقلاب ما در سال 57 انقلاب ایدئولوژیک بود، ولی انقلاب برای ادامه راه نیازمند یک تحول بنیادین دموکراسی و ساختاری سیستم اداری است به ویژه در زمینه سیستم معیوب بانکی کشور که علناً ربای قانونمند را در یک جامعه اسلامی رواج داده اند و وجود این سیستم اداری معیوب سبب جلوگیری از شکوفایی محلی و خلاقیت‌های محلی، براساس آمایش سرزمین می‌شود.

ابوترابی عامل رهایی از چنین ضعفی را همدلی و همراهی تمام نیروهای علمی جامعه بیان کرد و ادامه داد: برای رهایی از این سیستم معیوب باید تمام تفکرات و جناح‌ها با ایده‌های علمی به میدان بیایند و وجود اختلافات در هر نظامی کاملاً طبیعی است و اگر این اختلافات در سایه نظام و قانون اساسی و مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد، سبب رونق و پیشرفت کشور خواهد شد./202/1306/ب1

ارسال نظرات