۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۶۴۵
رییس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین:

مهم‌ترین اهداف فتنه گران 88 تشدید تحریم ها بوده است

حجت الاسلام بهبودی گفت: در حماسه 9دی ملت ایران خواب نبوده‌اند بلکه با حضور در صحنه ها به جهانیان نشان دادند که تمام حوادثی که در فتنه 88 رخ داد تحت برنامه ریزی کلان شورشگران آمریکایی و انگلیسی بوده است.
حجت الاسلام محمد تقی بهبودی

حجت الاسلام محمد تقی بهبودی رییس سابق شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به گرامیداشت حماسه 9دی گفت: حماسه 9دی فرصت خوبی است تا ملت ایران فراموش نکنند که همواره در معرض تهدیدهای دشمنان و مزدوران قرار دارند و این یک توهم نیست بلکه یک نوع هشدار برای ملت ایرن است تا همیشه در برابر حیله و نیرنگ دشمنان مقابله و ایستادگی کنند. 

حجت الاسلام بهبودی با اشاره به تأثیر حماسه 9دی در سرنوشت نظام اسلامی بیان کرد: فتنه گران در این عقیده بودند که در گذشت زمان ملت ایران در صحنه‌ها و مواقع لزوم حضور به هم نخواهند رساند ولی حماسه شور آفرین 9دی خلاف این امر را ثابت کرد که ملت به دلیل علاقه به انقلاب اسلامی و پایه و اساس اسلام و دینشان هرجا که ضرورت داشته باشد در صحنه حق علیه باطل حضور به هم خواهند رسانید.

وی در ادامه با توجه به نقش حماسه 9دی در حفظ امنیت کشور گفت: نکته ای که مقام معظم رهبری در سخنان خود در سال 88 داشتند به این نکته اشاره کردند که در شورش‌های داخلی شهر‌ها نیروی انتظامی به تنهایی قادر به مقابله با شورش‌گران نیستند بلکه با کمک و حضور مردم همیشه حاضر در صحنه می‌توان به راحتی مقابله کرد.

استاد حوزوی به نقش حماسه 9 دی در فتنه 88 اشاره و عنوان کرد: همه کاره فتنه سال 88 خود بیگانگان بوده‌اند و هدف اصلی بیگانگان سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران است و همیشه به اهداف سرنگونی و سلطه گری فکر می‌کنند.

مهم‌ترین اهداف فتنه گران 88 تشدید تحریم ها بوده است

وی در پایان با اشاره به اهمیت اینکه حماسه 9دی روز بیدار شدن ملت ایران گفت: در حماسه 9دی ملت ایران خواب نبوده‌اند بلکه با حضور در صحنه ها به جهانیان نشان دادند که تمام حوادثی که در فتنه 88 رخ داد تحت برنامه ریزی کلان شورشگران آمریکایی و انگلیسی بوده است./853/303/ب3

ارسال نظرات