۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۷۰۳۵۴
امام جمعه مرند:

مردم بصیرتی بالاتر نسبت به خواص در فتنه 88 داشتند

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: فتنه‌گران و منافقان وابسته به غرب در داخل و خارج از کشور با ایجاد موجی به دنبال اجرایی کردن صفحه ای جدید از انقلاب‌های رنگین در ایران بودند.
امام جمعه مرند

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به این‌که مردم آذربایجان همواره در دفاع از ایران اسلامی و ولایت فقیه پیشگام بوده‌اند، اظهار داشت: حرکت خودجوش مردم تبریز و آذربایجان در 8 دی سال 88 علیه توطئه فتنه‌گران مقدمه حضور میلیونی ملت ایران در حماسه 9 دی شد.

وی با بیان این‌که فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام واقع شد، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران و منافقان وابسته به غرب در داخل و خارج از کشور با ایجاد موجی به دنبال اجرایی کردن صفحه ای جدید از انقلاب‌های رنگین در ایران بودند.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به این‌که مردم بصیرت بالاتر نسبت به نخبگان و خواص در جریان فتنه 88 داشتند، تصریح کرد: فتنه 88 با هدف مخدوش کردن نظام و جری کردن دشمن و امید دادن به جبهه استکبار و تبدیل نقطه قوت انتخابات به تهدید و چالش برای نظام اسلامی و کاهش نفوذ ایران در معادلات بین‌المللی برنامه‌ریزی شده بود.

امام جمعه مرند با بیان این‌که هوشیاری رهبری و بصیرت مردم نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: حضور پرشور مردم تبریز در روز 8 دی و حماسه ماندگار ملت ایران در روز 9 دی بسیار ارزشمند و حاوی پیام میثاق امت با ولایت بوده است.

وی با بیان این‌که 9 دی روز تجلی قدرت خدا و تجلی حکومت اسلامی و روح دیانت بر دل‌های مردم بوده است، افزود: 9 دی تلنگری بود که از یک سو به علاقه مندان نظام اسلام زده شد که از مکر و نیرنگ دشمنان قسم خورده و زخم خورده انقلاب اسلامی ایران غافل نباشند و از سوی دیگر درس عبرتی به همه آنان بود که سودای سلطه غرب در کشور را دارند.

حجت الاسلام نعمت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که مذاکره با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار به هیچ عنوان به نفع ایران اسلامی نبوده و نیست، گفت: اگر امروز آمریکا از باب مذاکره وارد میدان شده است، باید دانست که ایالات متحده در پست پرده فتنه 88 بوده است.

وی ادامه داد: آنان که می خواستند دیوار بی اعتمادی میان مردم ایران و دولتمردان آمریکایی را فرو بریزند؛ آگاه باشند که فتنه 88 با حمایت آمریکا و نقض برجام از سوی مقامات این کشور واقع شده است، باید دانست که ماهیت دشمنان نظام اسلامی ایران نسبت به گذشته تغییر نکرده است.

امام جمعه مرند با بیان این‌که حماسه 9 دی تجلی حضور میلیونی مردم ایران در اعلام برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین روز تجلی غیرت دینی ملت است، افزود: 9 دی روزی است که شعله های بیداری و بصیرت مردم نسبت به واقعیتهای نهفته در لایه های فتنه 88 تجلی یافت./935/302/ب3

 

ارسال نظرات