۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۰۰۴۰
در مدرسه علمیه سفیران بقیه الله خوزستان صورت می گیرد؛

برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت 9 دی

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با اشاره به اهمیت تبیین ماهیت فتنه 88 و حضور حماسی مردم در 9 دی از برگزاری نشست های بصیرتی با حضور اساتید کشوری در این مدرسه خبر داد.
9دی

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره 9 دی اظهار داشت: فتنه گران داخلی با دشمنان خارجی هماهنگ و فتنه 88 را که خیانتی بزرگ در حق نظام اسلامی است، مرتکب و کشور را در لبه پرتگاه قرار دادند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران بقیه الله (عج) شمال خوزستان با بیان این که ملت ایران در 9 دی ماهیت فتنه گران را برملا ساخت، ابراز داشت: فتنه گران با اسلام تبلور یافته در عاشورا مشکل دارند و با هدایت ها و روشنگری های رهبر معظم انقلاب، کشور از اغتشاش و بحران ها دور و مردم به ماهیت فتنه گران آگاه و به رویارویی برخواستند.

این مقام مسؤول با اشاره به این که 9 دی بساط فتنه گران را برچید، گفت: بزرگداشت چنین حماسه ای در آگاهی مردم از حوادث و وقایع نهفته در آن و تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی  ضروری است و مدرسه بقیه الله(عج) شمال خوزستان نیز در راستای تبیین فلسفه این روز یک نشست بصیرتی جهت واکاوی و جریان شناسی فتنه 88 برای طلاب مدارس بقیه الله(عج) شمال خوزستان  و امام جعفرصادق(ع) اندیمشک برگزار کرد.

حجت الاسلام آذرافروز با بیان این که فردا نشست بصیرتی با حضور مسؤول دفتر آیت الله مصباح یزدی در مدرسه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این نشست به بررسی ریشه ها و جریان شناسی فتنه 88 و خلق حماسه 9 دی از سوی مردم خواهد پرداخت.

وی با اشاره به این که برنامه محوری روز بصیرت ساعت 10 و با محوریت امام جمعه شهرستان اندیمشک در نهم دی ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ان شاءالله یک پویش مردمی از سوی بسیج طلاب مدرسه در نهم دی ماه برگزار می شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات