۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۵۳۴۲۲
حجت الاسلام افتخاری:

مسؤولان ولایت مداری خود را در عمل نشان دهند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید هر که مسؤولی ادعای علاقه به نظام را دارد در عمل به منویات رهبر انقلاب گام بردارد.
حجت الاسلام افتخاری

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با مهم ارزیابی کردن توصیه های رهبر انقلاب برای حفظ وحدت نیروهای انقلابی و ارزشی، گفت: باید فرمایشات مقام معظم رهبری امروز عملا پیاده شود و از حرف و شعار دوری کرد.

وی افزود: هر فردی با هر نوع گرایش سیاسی که ادعای دوستداری نظام و انقلاب را دارد باید علاقه خود به شاکله نظام را در عمل به منویات رهبر انقلاب بداند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از منویات رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: حفظ نظام و انقلاب برای مقام معظم رهبری بسیار اهمیت دارد، ایشان بارها نیز به این موضوع تأکید داشته‌اند.

حجت الاسلام افتخاری تأکید کرد: آرامش و امنیت امروز باید در سایه همدلی و همزبانی حفظ شود، رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشته‌اند که دوقطبی در کشور ایجاد نشود.

وی در خصوص وظایف سیاسیون و نمایندگان مجلس نیز، گفت: باید تلاش کنیم به دولت در راه رفع موانع کمک کنیم، نمایندگان مجلس نیز وظیفه دارند که علاوه بر ایجاد فضا برای کار دولت، کاری کنند که مردم از زیر بار فشار اقتصادی رها شوند.

حجت الاسلام افتخاری در پایان در خصوص وظایف فراکسیون روحانیت در مجلس، گفت: مجموع روحانیت زیر پرچم ولایت فقیه هستند، این احتمال وجود دارد که اختلاف سلیقه در میان اعضای فراکسیون روحانیت مجلس وجود داشته باشد اما تمامی اعضای این فراکسیون اهداف ولایی را دنبال می‌کنند./856/ت302/ج

ارسال نظرات