۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۴۵۷۴۷

196 کانون فرهنگی تبلیغی استان بوشهر ساماندهی می شوند

نایب رئیس مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان بوشهر گفت: 196 کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان بوشهر فعال هستند که مدیران این کانونها باید جهت ساماندهی آنها، در سامانه طوبی اداره کل تبلیغات اسلامی نسبت به ثبت کانون خود اقدام کنند.
کانون مساجد

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حسین سرمشقی در نشست فعالان فرهنگی حوزه مساجد استان گفت: 196 کانون فرهنگی تبلیغی در استان بوشهر در حال فعالیت هستند که 40 کانون آن به صورت تخصصی در زمینه های اصول عقاید شیعی، سبک زندگی، آموزش مقابله با فرق و مذاهب، جنگ نرم، فضای سایبری، مهارتهای زندگی و ترویج عفاف و حجاب مشغول به فعالیت هستند.
نایب رئیس مجمع کانونهای فرهنگی تبلیغی استان بوشهر اضافه کرد: بقیه کانونها در 3 بخش آموزشی، فرهنگی و تبلیغی به فعالیت می پردازند و عموما در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی نسبت به برپایی و احیای مراسمات فرهنگی در سطح استان پویا هستند.
وی با بیان اینکه کانونهای فرهنگی تبلیغی استان در حال ساماندهی و سازماندهی هستند، افزود: مدیران کانونهای فرهنگی در راستای نظام مند کردن کانونهای خود می بایست در سامانه طوبی به آدرس اینترنتی tooba.tdm-ido.ir مراجعه و نسبت به ثبت کانون خود تا پایان مهرماه اقدام کنند.
سرمشقی خاطر نشان کرد: متقاضیان به انجام امورات فرهنگی  می توانند جهت ثبت نام و اخذ مجوز کانون فرهنگی، تبلیغی به آدرس مذکور مراجعه و پس از ثبت نام، از طریق ادارات تبلیغات اسلامی در سطح شهرستانهای استان روند ثبت و اخذ مجوز را پیگیری کنند./102/833/ب1

ارسال نظرات