۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۳۱۹۷۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی:

طرح شمیم وحی برای نخستین بار در خراسان‌ جنوبی اجرا می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی گفت: طرح شمیم وحی برای نخستین بار در استان با محوریت ارتباط بین قرآن و جامعه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کاظم لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه پذیرش قرآن است، اظهار کرد: این ماه بستری بسیار آماده است تا معارف ناب قرآن در قلب مردم جاری شود.

 

وی با بیان اینکه طرح شمیم وحی یک برنامه محوری با نگاه اجتماعی است، تصریح کرد: در این برنامه گسترده سعی شده معارف قرآن در قالب صوت به جامعه هدیه شود و زیبایی‌های عمل به قرآن در مردم بیشتر نمایان شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر معانی قرآن برای مردم بیان شود قطعاً تاثیرگذاری بالایی را در جامعه خواهد داشت، عنوان کرد: مهم‌ترین محور این طرح ارتباط بین قرآن و جامعه است که در این طرح از مجامع مختلف و نیرو‌های متعدد قرآنی در قالب یک تشکل اجتماعی دعوت خواهد شد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه طرح شمیم وحی در 20 استان عملیاتی خواهد شد، بیان کرد: این طرح از عصر سه‌شنبه 25 خرداد ماه آغاز و تا 26 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی یادآور شد: حامد شاکرنژاد  از قاریان بین المللی و صاحب سبک کشور بوده که سه شنبه مهمان استان خراسان جنوبی خواهد بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه قرائت زیبای قرآن جاذبه برای مردم ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: از این رو با دعوت از وی سعی شده مردم بیشتر با قرآن مانوس شده و انس بگیرند./203/837/ب1

ارسال نظرات