۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۲۸۲۱۷
استاد حوزه علمیه مشهد:

انتظار با استکبار ستیزی گره خورده است

حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد گفت: امروز به برکت بیداری مردم و خون شهدای عزیز روحیه جهاد و فداکاری در بین مسلمان‌ها ایجاد شده و انتظار با استکبار ستیزی گره خورده است.
گنابادی نژاد گنابادی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ گنابادی‌نژاد صبح امروز با حضور در مراسم دعای ندبه به مسأله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در موضوع انتظار پرداخت و گفت: امروزه افراد زیادی دوست دارند از امام زمان(عج) سخن بگویند و سمینار و همایش و نیایش برای ایشان برگزار کنند اما همین افراد حاضر نیستند یک سیلی برای امام بخورند.

 

وی در ادامه به داعش اشاره کرد و افزود: خیلی‌ها به داعش فحش می‌دهند و او را لعن می‌کنند اما به پدر داعش حرفی نمی‌زنند. این افراد باید از خود بپرسند داعش را چه کسی به وجود آورده است؟! داعش یکی از مولود‌های نظام سلطه در منطقه است. نظام سلطه تا‌به‌حال حداقل سه زایمان نامشروع در منطقه داشته، نخستین آن اسرائیل جنایتکار و غاصب است، دومی آن‌ها طالبان و سومین آن‌ها که به مراتب منفورتر نیز هستند داعش است.

 

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد به تبیین راه‌ مبارزه با داعش پرداخت و گفت: بعضی افراد با داعش مبارزه راه‌ می‌اندازند؛ اما حاضر نیستند به مبارزه با صاحب این جریان حتی فکر کنند. مراقب باشیم زیر پرچم امام زمان (عج) راه اشتباهی نرویم.

 

وی دعاهای قبل و بعد از انقلاب را با یکدیگر مقایسه کرد و افزود: در دعاهای قبل از انقلاب هیچکس با آمریکا و اسرائیل کاری نداشت؛ اما امروزه به برکت بیداری مردم و خون شهدای عزیز روحیه جهاد و فداکاری در بین مسلمان‌ها ایجاد شده است و انتظار با استکبار ستیزی گره خورده است.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به روایتی که شیخ بهایی برای تعجیل در فرج روایت کرده است، گفت: شیخ بهایی در رابطه با دعای برای امام زمان(عج) نقل می‌کند که روزها بعد از نماز صبح دست راست خود را به محاسن بگیرید و دست چپ را به سمت آسمان بلند کنید و دعای مخصوصی را بخوانید تا در فرج امام زمان (عج) تعجیل شود.

 

لازم به ذکر است این مراسم بعد از قرائت دعای ندبه در فضای باز پارک آلاله‌ها برگزار شد و بعد از سخنرانی جوایزی به قید قرعه به حاضران اهدا شد. همچنین نمایشگاهی از تصاویر گرافیکی با موضوعات بیداری اسلامی، آمریکا و استکبار ستیزی، کشتار مردم بی‌پناه سوریه و عراق و یمن در حاشیه مراسم در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته بود./202/862/ب1

ارسال نظرات