۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۲۷۳۶۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

ارگان‌ها و مدیران شهرستان ری در اجرای طرح سپاس بسیج شده‌اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: اجرای طرح سپاس همه ارگان‌ها و مدیران به صورت بسیج، فعال بوده تا با شرکت در این امر خطیر این مهم را به سرانجام برسانند.
نصیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، امروز در همایش طرح آسمانی که با حضور خانوداده‌ معزز شهدا و ایثارگران و مسؤولان و مدیران تراز اول شهرری در فرهنگسرای ولی‌عصر(عج) شهرری برگزار شد، گفت: از برنامه‌هایی که بنیاد در ادوار مختلف و در راستای وظایف خود قرار داده دیدار و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امروز این امر خطیر در طرح سپاس خلاصه می‌شود.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در همه ادوار به خصوص در دور جدید مدیریتی و با ورود حجت الاسلام شهیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد، دیدار از خانواده معزز شهدا را بسیار تاکید داشتند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه این طرح از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: همه تلاش و اهتمام ما در این نهاد مقدس در راستای تحقق مطالبات معظم‌له است.

 

وی طرح سپاس را متاثر از فرمایش حضرت آقا دانست و گفت: حضرت آقا در جمع مدیران بیان کردند که شما به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی در مقام سپاس گزاری از کسانی قرار می‌گیرید که بهترین عزیزانشان را و اعضای بدنشان را برای صیانت از دین و آزادی و انقلاب دفاع کردند؛ به همین جهت چه از نظر حقوقی و چه حقیقی بر همگان تکلیف است در مقام سپاس‌گزاری از ایثار و جانفشانی آن عزیزان به شایستگی این طرح را در شهرستان ری به انجام رسانند.

 

این مقام مسؤول اجرای طرح سپاس در شهرری را نسبت به شش شهرستان دیگر بسیار ویژه و متفاوت دانست و گفت: در شهرری طی یک هفته قریب به 3 هزار خانواده توسط مسؤولان دیدار می‌شوند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: امید است مسؤولان و مدیران دستگاه‌های دولتی طی ماه دو یا سه دیدار از خانواده معظم شهدا به عمل آورند چرا که تکریم و تجلیل از خانواده شهدا تنها اختصاص به یک بخش خاص ندارد و نگاه بخشی و صنفی به این امر جفا است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای طرح سپاس، ابراز کرد: اجرای طرح سپاس با مشارکت مسؤولان و مدیران شهرستان در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده است و در اجرای این طرح مشارکت و تاثیر گذاری ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران ادارات دولتی بسیار مشهود است.

 

این مقام مسؤول تاکید کرد: امام جمعه شهرری در همه زمینه‌های مرتبط با امور شهدا و ایثار گران یار و یاور ما هستند ایشان در خطبه دوم این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه کاملا و مفصلا در زمینه اهمیت و ضرورت مشارکت مسؤولان و مدیران در اجرای طرح سپاس اشاره و تاکید داشتند.

 

نصیری گفت: در اجرای طرح سپاس همه ارگان‌ها و مدیران به صورت بسیج، فعال بوده تا با شرکت در این امر خطیر این مهم را به سرانجام برسانند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران در عرصه دفاع مقدس هرگز نباید فراموش شود./813/202/ب3

 

ارسال نظرات