۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۰۲۹۸۰

نگاهی به فعالیت‌های هنری بعثه‌ رهبری در ایام اربعین

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در بازدید از فعالیت های واحد هنری بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه هنر تجلی اندیشه است، گفت: هر اندازه اندیشه انسان رفیع و عمیق و مطهر باشد، هنر تجلی زیباتر و بامعناتری خواهد داشت.
بعثه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن شدّه کارشناس تبلیغات و هنری بعثه مقام معظم رهبری این روزها افزون بر نمادهای حجمی مورد نیاز محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری و با توجه به در پیش بودن ایام اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، مشغول ساخت ماکت های اربعین و آثار حجمی برای موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

 

ساخت تابلوهای استندی برای محیط آرایی محل استقرار ستاد فرهنگی آموزشی اربعین، ساخت تابلو سر در ستاد اربعین، ساخت نمادهای حجمی برای سایر موکب های ایرانیان در کربلا شامل مشک آب چرمی، ماکت قرآن برای موکب محفل قرآنی اربعین، ماکت سپرها و تیردان ها بخش دیگری از این فعالیت های هنری به شمار می رود.

 

کارشناس تبلیغات و هنری بعثه مقام معظم رهبری کار ساخت اجزای دکور اصلی موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام را آغاز کرده است که جریان کربلا، خیمه گاه امام حسین علیه السلام و کاروان اسرا را به تصویر می کشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در بازدید از فعالیت های انجام شده و در دست اقدام واحد هنری بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه هنر تجلی اندیشه است و هر اندازه اندیشه انسان رفیع و عمیق و مطهر باشد، هنر تجلی زیباتر و با معناتری خواهد داشت، از خدمات ارائه شده در این زمینه تشکر کرد./1330/د101/ف2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات