۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۴۰۷۳

نخستین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی لشکر 8 نجف اشرف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم لشکر 8 نجف اشرف در حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد برگزار و از کتاب "حسین جان به گوشم" رونمایی شد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، نخستین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم چی لشکر 8 نجف اشرف امروز در محل حسینیه فاطمه الزهرا نجف آباد برگزار شد.

 

در ابتدای این یادواره که با حضور جمع کثیری از خانواده های شهدا و مسوولان شهرستان و استان برگزار شد، حسین کشایی، مدیر کل مخابرات استان اصفهان برگزاری این یادواره را انتقال پیام جنگ به نسل امروز بیان کرد و گفت: در این یادواره ها یاد می کنیم از کسانی که در طول 8 سال دفاع مقدس نقش آفرین و روحیه بخش بودند و باید با برگزاری این گونه یادواره ها آن روحیه معنوی دوران دفاع مقدس را در کنار خود زنده کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز میهمان 200 نفر از شهیدان بسیم چی لشکر 8 نجف اشرف و شهیدان مخابرات هستیم و مخابرات استان اصفهان، با در اختیار داشتن 65 درصد از ایثارگران به عنوان پرسنل این اداره به خود افتخار می کند که هنوز در میدان نبرد پیشقدم است.

در ادامه این مراسم سردار امینی فرمانده لشکر 8 نجف اشرف، با اشاره به دلاور مردیهای لشکر 8 نجف اشرف در طول دفاع مقدس و فرماندهی حاج احمد کاظمی به عنوان فرماندهی فرامنطقه ای گفت: آن شهیدانی که روزگاری خواب را از چشمان دشمن در میدان نبرد گرفته بودند، امروز نیز در میدان های نبرد منطقه حاضر هستند و از تمام کیان اسلام و نظام دفاع می کنند.

دیگر سخنران این مراسم حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد بود که برگزاری یادواره شهدا را جلسات ذکر و یاد خدا بیان داشت و گفت: امروز شهیدان وسیله الی الله هستند و برای رسیدن به صراط مستقیم باید راه آنها را دنبال کنیم که این گونه یادواره ها در اصل تفسیر صراط مستقیم است.

در ادامه این مراسم از 8 تن از خانواده های شهدای لشکر 8 نجف اشرف از 8 شهرستان استان، فلاورجان، نجف آباد، لنجان، مبارکه، کاشان، آران و بیدگل، خمینی شهر که به عنوان نیروی بسیم چی و مخابرات در لشکر 8نجف حضور داشتند، تقدیر به عمل آمد.

هم چنین در ادامه برنامه از کتاب "حسین جان به گوشم" که مجموعه خاطرات و نوشته های رزمندگان بسیم چی و مخابرات لشکر 8 نجف اشرف بود، رونمایی شد و در انتهای این یادواره از 200 نفر از خانواده های شهدا تقدیر شد.

از برنامه های جنبی این یادواره برگزاری نمایشگاهی از ادوات نظامی و هم چنین مخابراتی در طول دوران دفاع مقدس و همچنین آشنایی با تهدیدات فضای مجازی در کنار عرضه محصولات فرهنگی دایر شد./1306/203/ب1

ارسال نظرات