۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۲۷۳۵۳۱
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

هوشیاری و بصیرت امت اسلام اسرائیل غاصب را از اریکه قدرت شیطانی به زیر خواهد کشید

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت ویژه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:‌هر فرد به مثابه تیری بر اتاق فکر صهیونیست‌هایی است که سعی در یکسان نشان دادن اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی دارند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در بیان اهمیت شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس این روز را روز اسلام و دفاع از قدس را تکلیف هر مسلمان دانست و اظهار داشت: در روز قدس مسلمانان جهان با انسجام، یکپارچگی، یکدلی و همزبانی فریاد خروش بر غاصبانی دارند که امروز غزه را به یک زندان و قبرستان وسیع تبدیل کرده‌اند.
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: راهپیمایی قدس امسال از چند بعد دارای اهمیت ویژه است؛ باید بدانیم که هر روزه‌دار که توفیق شرکت در راهپیمایی روز قدس را پیدا می‌کند در واقع تیری است به قلب رژیم صهیونیستی؛ این خروش یکپارچه می‌تواند اتاق فکر صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی را به هم زده و تفاوت اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهد.
حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: ملت ایران می‌دانند که دفاع از قدس ماهیت اصلی انقلاب اسلامی است؛ یکی از ارکان بزرگ انقلاب اسلامی مبارزه با دشمن همیشگی ما رژیم صهیونیستی یعنی فرزند نا خلف آمریکا در منطقه است که امروز برخی کشورهای عربی را به استعمار گرفته و اشغال کرده است.
وی ابراز داشت: ملت ایران همیشه از برادران فلسطینی اهل سنت دفاع کرده است و به دفاع خود تا احقاق حقوق آخرین نفر از فلسطینیان ادامه می‌دهد؛ هر گز برای ملت ایران بین شیعه و سنی تفاوتی نخواهد بود؛ اساساً امروز انقلاب اسلامی در منطقه محور وحدت، یکپارچگی و انسجام در میان ملیت‌ها و اقوام خاورمیانه است.
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: بمب‌های اهدایی اسرائیل به آل سعود در شب‌های قدر یمن را مورد هجوم قرار داده است؛ با این وصف شاهد خواهیم بود که مردم یمن در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک تکلیف حضور پیدا می‌کنند و مانند مردم غزه که در دفاع از مردم یمن راهپیمایی گسترده‌ای بر علیه آل سعود و جنایات آن خواهند داشت.
حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در جمعه آخر ماه رمضان گفت: مردم سوریه، عراق، بحرین، افغانستان، هند و پاکستان با الهام گیری از انقلاب اسلامی و هشیاری و آینده نگری بنیانگذار انقلاب اسلامی راهپیمایی روز قدس را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌کنند و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.
وی افزود: روز قدس روز برملا شدن جنایات حکام آدم کش اسرائیل است؛ روز تبیین اهداف بزرگ نبی مکرم اسلام (ص) و اصحاب و خاندان عزیز ایشان است؛ روز قدس روز مرگ اهداف و افکار شیطانی دولت‌های خود کامه است؛ به حکم قرآن همه مسلمانان در مقابل فلسطین مسئول هستند و باید اولین قبله مسلمانان را از زیر سلطه زور، زر و تزویر اسرائیل آزاد آزاد کنند که به یاری خداوند متعال به زودی شاهد سقوط اسرائیل از اریکه قدرت شیطانی‌اش خواهیم بود.
عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با نام بردن از شهدایی چون حاج حسن تهرانی مقدم، باکری، متوسلیان و امام موسی صدر گفت: در کنار این شهیدان چهره خون بار کودکان غزه را ببینید و بدانید که ارواح شهدا ناظران اصلی روز قدس هستند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر و تمشیت امور دشمنان را به انزوا واداشته و کلام محکم بر گرفته او از آیات استقامت، امر به معروف، نهی از منکر، جهاد و شهادت از قرآن نه سازش و نه تسلیم را در میان ملت‌ها بهینه نموده است.
حجت الاسلام رضوی مهر خاطر نشان کرد: در روز قدس ملت ایران بر طبل پیروزی علیه شیطان با گام‌هایی استوار خواهند کوبید به زودی کرانه‌های پیروزی تا افق بی نهایت به دست مرد و زن مسلمان ثبت خواهد شد و قوم صهیونیسم ذلیلانه و مفتضحانه خاومیانه را ترک خواهد گفت آمریکا خود را برای پناه دادن کابینه نتانیاهو آماده کند./836/ت302/ج
ارسال نظرات