۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۰۶۸
7 خردادماه؛

مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله زرندی در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.
آيت الله زرندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در آستانه نخستین سالگرد ارتحال آیت الله محمدحسین زرندی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز جلسه هماهنگی مراسم، با حضور مسؤولان شهر کرمانشاه در محل استانداری برگزار شد.

 

جعفر همتی، مشاور استاندار در امور روحانیان در این جلسه با گرامیداشت یاد آیت الله زرندی عنوان داشت: آیت الله زرندی از شاگردان امام(ره) و یکی از علمای بزرگوار استان بود که 50 سال در کنار مردم کرمانشاه زندگی کرد و در این مدت مردم از علم و فضائل اخلاقی این عالم بزرگوار بهره بردند، آن فقیه مجاهد، دو دوره نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و سال ها نماینده رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه بود.

 

مشاور استاندار با اشاره به مشقاتی که آن عالم ربانی در جریان مبارزات سیاسی تحمل کرد، افزود: مردم کرمانشاه هیچگاه حضور دائمی و متعهدانه این عالم بزرگ را در کنار خود در تمامی عرصه ها از یاد نخواهند برد و این اسطوره صبر و مجاهدت همواره در همه اذهان ماندگار و الگویی کم نظیر برای جوانان این انقلاب است.

 

همتی اظهار کرد: به مناسبت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله زرندی، تمام ادارات و ارگان های استان با همکاری هم سعی در اجرای مراسمی در شأن آن بزرگوار خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: این مراسم در روز پنجشنبه هفتم خردادماه سال جاری، در مزار شریف ایشان واقع در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

 

این مسؤول همچنین از تشکیل کمیته های پشتیبانی به مسؤولیت شهرداری، کمیته تبلیغات به مسؤولیت اداره ارشاد اسلامی، کمیته مراسم به مسؤولیت مدیر شورای هماهنگی تبلیغات، کمیته امنیت به مسؤولیت نیروی انتظامی و کمیته اسکان و ترابری به مسؤولیت مدیر کل بازرسی استان برای هرچه بهتر برگزاری این مراسم خبر داد.

 

در پایان این جلسه مشاور استاندار با شرح وظایف هر ارگان، از مجموعه دست اندرکاران و مردم تقاضا کرد تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بکار گیرند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات