۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۵۸۹۶۷

کتاب «یکی یه دونه» راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «یکی یه دونه» از سوی انتشارات سیمای خورشید منتشر شد.
کتاب «يکي يه دونه»

 

به خبرگزاری رسا، انتشارات سیمای خورشید با همکاری موسسه فرهنگی پژوهشی مبلغین راه آینده با هدف تامین محتوای مناسب و ایجاد انگیزه در جهت افزایش جمعیت و فرزندآوری اقدام به تهیه و تنظیم این اثر نموده است.

 

کتاب «یکی یه دونه» با رویکرد ارائه راهکاری جهت تسهیل در امر تربیت کودک و پیشگیری از برخی آسیب‌های ناشی از انزوا و تک‌فرزندی تهیه و تنظیم شده است. این کتاب، داستان زندگی کودکی تنهاست که از بی‌همزبانی و تنهایی در خانه رنج می‌برد و پس از تولد خواهر کوچکش از تنهایی درمی آید و زندگی شادی پیدا می‌کند.

 

کتاب «من خدا را دوست دارم»، چهار جورچین با طرح‌های بومی و ملی، تهیه بسته بچه‌های آسمان  از دیگر آثاری است که از سوی مؤسسه فرهنگی پژوهشی مبلغین راه آینده در حوزه کودک تهیه و تنظیم شده است.

 

گفتنی است کتاب «یکی یه دونه»   با شمارگان  5000 نسخه در قطع خشتی از سوی انتشارات سیمای خورشید وابسته به فرهنگسرای تخصصی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف یزد منتشر شده است.

 

شایان ذکر است کسانی که تمایل به دریافت این کتاب دارند می‌توانند با این شماره 09138533416 (آقای حکیمیان) در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات