۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۵۳۸۸۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

مادران از حضرت فاطمه درس ایثار و فداکاری بیاموزند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت فاطمه(س) الگوی زنان عالم است، گفت: زنان و مادران باید در ابعاد گوناگون زندگی از این بانوی بزرگ اسلام درس ایثار و فداکاری بیاموزند.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)، امام خمینی(ره ) و روز زن بیان داشت: موضوع تولد حضرت فاطمه(س) یکی از جنبه های رازگونه و پیچیده است.

 

وی با اشاره به این که دوران زندگی حضرت زهرا(س) کوتاه بود، عنوان داشت: ایشان زندگانی پر برکت و درخشانی داشتند.

 

حضرت فاطمه الگویی برای زنان عالم است

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که حضرت فاطمه(س) الگویی برای زنان عالم است، افزود: حضرت فاطمه(س) اسوه ای حقیقی برای تمام انسان ها است.

 

وی با اشاره به این که در فرهنگ پر بار ایران اسلامی، روز ولادت این بانوی گرانقدر اسلام، روز مادر نام گرفته است، اظهار داشت: زنان  و مادران این مرز و بوم باید از او درس ایمان، فداکاری و مهربانی بیاموزند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بررسی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) خاطرنشان کرد: پرورش حضرت فاطمه(س) در مکتب وحی و زندگی با سرچشمه جوشان امامت و ولایت مهم ترین عاملی است که موجب می‌شود ایشان به شخصیتی والا و جهانی مبدل شوند.

 

حجت الاسلام مهدوی درادامه با اشاره به تقارن ولات حضرت فاطمه(س) با امام خمینی(ره ) یادآور شد: ما باید از سیره اهل بیت(ع) و راه و اندیشه امام خمینی(ره) درس بگیریم.

 

وی با اشاره به نقش بی نظیر امام(ره) در آن دوران و شکل گیری انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) معادلات بین المللی را به هم ریخت.

 

جهان بینی امام خمینی چراغ راه ظلم ستیزی و استقلال طلبی در جهان است

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که جهان بینی امام خمینی چراغ راه ظلم ستیزی و استقلال طلبی آزادی خواهان در جهان است، افزود: امروز آحاد جامعه نیاز به مرور آثار و وصایای امام راحل دارند.

 

وی با اشاره به این که شهدای انقلاب با پیروی از امام(ره) راه شهادت و سعادت را یافتند، اظهار داشت: امروز ملت ایران باید با تأسی به رهبر معظم انقلاب به فرمایشات ایشان جامه عمل بپوشانند.

 

وی  با اشاره به این که دریافت پیام و درک اندیشه های انقلاب اسلامی ایران اکنون در جهان طنین انداز شده است، یادآور شد: اغلب مردم مسلمان جهان علیه حکومت های مستبد، خودمختار و طاغوتی دست به مبارزه زده اند.

 

حجت الاسلام مهدوی مبارزه علیه حکومت های مستبد در جهان را امروز از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

وی تصریح کرد: امروز باید با پیروی از راه امام خمینی(ره) در راه سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران گام برداریم./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات