۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۵۱۸۷۸
استاد حوزه علمیه گیلان:

حفظ و حراست از انقلاب در گرو عمل به آرمان های شهدا است

خبرگزاری رسا - امام جمعه تالش با بیان این که تا زمانی که راه شهدای والامقام سرلوحه کارها قرار داده شود به آرمان‌های انقلاب آسیب وارد نمی‌شود، افزود: ترویج فرهنگ شهادت و تداوم راه شهدا موجب مصون ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی از آسیب‌ها می‌شود.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام حسین انصاری، امام جمعه شهرستان تالش امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بزرگداشت روز شهدا اظهار داشت: توجه به انتظارات خانواده‌های معظم شهدا از سوی مسؤولان امری ضروری است.

 

وی با بیان این که تا زمانی که راه شهدای والامقام سرلوحه کارها قرار داده شود به آرمان‌های انقلاب آسیب وارد نمی‌شود، افزود: ترویج فرهنگ شهادت و تداوم راه شهدا موجب مصون ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی از آسیب‌ها می‌شود.

 

امام  جمعه تالش با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در یادواره‌های شهدا عنوان کرد: این حضور هر سال پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر می‌شود که متاثر از برکات خداوند تبارک تعالی و عظمت شهدا است.

 

وی با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در نسل جوان جامعه تصریح کرد: نهادینه شدن این فرهنگ استمرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

 

حجت‌الاسلام انصاری با بیان این که امروز دنیا در مقابل ظلم و ستم استکبار ایستاده است، یادآور شد: رژیم صهیونیستی بداند در این باتلاقی که خود ایجاد کرده غرق و نابود می‌شود و بار دیگر شکست مفتضحانه‌ای در کارنامه این رژیم جعلی و کودک‌کش به ثبت می‌رسد.

 

وی بزرگ‌ترین وظیفه امروز ملت ایران را بازخوانی رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا دانست و گفت: باید با برگزاری منظم یادواره‌های شهدا، جوانان و نسل امروز را با فداکاری‌های شهدا آشنا کنیم.

 

امام جمعه تالش با تصریح بر این که نسل جدید باید بداند آسایش و امنیت امروز مرهون چه ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌ها است، یادآور شد: یادآوری و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال از خانواده‌ها و نیروی انتظامی خواست برای نظم و امنیت و آغاز سالی خوب با هم همگام باشند تا آتش‌سوزی و تبعات آن مشکل‌ساز نشود.

 

حجت‌الاسلام انصاری از اداره‌های مربوطه خواست برای کنترل قیمت و نظارت بر محصولات نوروزی جدیت لازم و کاملی داشته باشند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات