۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۴۶۲۹۲

برگزاری مسابقه عکاسی «حماسه حضور» در بیرجند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که مردم بیرجند با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند، از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان حماسه حضور ویژه مراسم 22 بهمن در بیرجند خبر داد.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، از اجرای سرود انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور  هزار دانش‌آموز بیرجندی خبر داد.

 

وی با بیان این‌که مردم بیرجند با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند، اظهار کرد: برای قدردانی از حماسه حضور مردم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان حماسه حضور کرده که عکاسان و مردم شرکت‌کننده می‌توانند عکس‌های منتخب خود را از راهپیمایی 22 بهمن به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از همکاری مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در نقاط روستایی قدردانی کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 60 نقطه روستایی خراسان جنوبی برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده همچنین از حضور امدادگران و کارکنان پایگاه‌های هلال‌احمر و کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردم به نیازمندان در آستانه سال نو در مسیر راهپیمایی خبر داد و افزود: بیش از 30 صندوق ب و 50 صندوق کمیته امداد در مسیر راهپیمایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپاشده است.

 

وی با همچنین از رسانه‌های گروهی که حضور گسترده مردم را در مسیر راهپیمایی پوشش دادند، قدردانی کرد و یادآور شد: این رسانه‌ها هستند که حماسه حضور مردم را در تاریخ ثبت کرده و حضور حماسی مردم انقلابی ایران را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند./968/پ202/ب4

ارسال نظرات