۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۴۴۱۴۸
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

نظام اسلامی ایران آسایش صهیونیسم و استکبار را به هم ریخته است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب غیرت مندی و عزت مداری جمهوری اسلامی ایران را با اهداف استکبار ناسازگار توصیف کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی آسایش صهیونیسم و استکبار را به هم ریخته و بردگی نوین را در عصر حاضر از بین برده است.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا انقلاب بهمن 57 را رفراندوم آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی دانست و گفت: مبارزه با طاغوت اولین درس انقلاب اسلامی بود که امام خمینی (ره) بندگی خدا را با عزت، سربلندی و اقتدار به مردم آموخت.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب برادری، دوستی، مهرورزی، امید به امدادهای غیبی و زنده شدن ارزش های انسانی و اسلامی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی فرآیندی بود تا اسلام ناب را به جهانیان عرضه نماید.
 
حجت الاسلام رضوی مهر افزود: انقلاب اسلامی وحدت اقوام و ادیان الاهی را در جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت؛ انقلاب اسلامی واژه زیبای قرن حاضر است که باعث روزنه امید در فکر و هدف آزادگان جهان گردیده است؛ همگان دریافتند در عصر غیبت باید با آمادگی، هوشیاری و بصیرت آماده باشند.
 
وی قدرت های شیطانی جهان را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران نقطه اتکای ملت های مظلوم جهان است که موجب حرکت، جهاد، هجرت و شهادت گردیده است؛ انقلاب اسلامی حکومت دینی و مردم سالاری را برای اولین بار در میان حکومت های امپریالیسم، کمونیسم و سوسیالیسم به مردم جهان ارائه داد.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به رهبری درایتمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: پیروزی ها در میدان های فناوری، هسته ای، تکنولوژی پیشرفته سلول‌های بنیادین، پیروزی‌های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و شاخص تر از همه حفظ تمامیت جمهوری اسلامی این از آثار وجود با برکت رهبر معظم انقلاب است.
 
حجت الاسلام رضوی مهر به حماس، مقاومت حزب الله لبنان و مردم سوریه و انقلاب های یمن، بحرین، عراق و حتی آزادی خواهان اروپا اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی آسایش صهیونیسم و استکبار را به هم ریخته و بردگی نوین را در عصر حاضر از بین برده است.
 
وی دشمنان جمهوری اسلامی را مستحق مرگ دانست و افزود: استکبار و صهیونیسم نمی تواند شاهد عزت و عظمت جمهوری اسلامی باشد چرا که جمهوری اسلامی عدم وابستگی، دلدادگی و سرسپردگی خود نسبت به امپرالیسم و استکبار را اعلام کرده و با عزمی راسخ در پی ایستادگی و مقابله با پایه های ظلم، ستم و زور است پس استکبار و صهیونیسم بین الملل در آرزوی خفت ایران خواهد مرد.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب دوستی دولت های ایران و آمریکا را بعید دانست و اظهار داشت: غیرت مندی و عزت مداری جمهوری اسلامی ایران باعث خواهد شد تا دولتمردان آمریکا هیچ گاه سر سازش با جمهوری اسلامی را نداشته و هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا بارها و بارها هفتاد میلیون جمعیت ایران را آزموده و با تهدید، ترور و تحریم نتوانستند ملتی را که دارای هویت، اصالت و فرهنگی اسلامی است به زانو در آورند.
 
حجت الاسلام رضوی مهر در پایان گفت: امروز ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده است؛ دولت آمریکا باید درباره دین اسلام به مطالعه، پژوهش و تحقیق بپردازد زیرا از وضعیت حقیقی فاصله زیادی دارد؛ انقلاب ایران یک حرکت بنیادین انقلابی ایدئولوژیک است که دارای هواداران و هواخواهانی در سراسر عالم است./836/ت302/ج
ارسال نظرات