۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۴۲۸۵۵
در راستای محکوم کردن نشریه شارلی ابدو؛

مسابقه نامه‌ای به پیامبر اعظم در اراک برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: در راستای محکوم کردن اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) مسابقه نسیم رحمت ویژه جوانان 10 تا 15 سال در اراک برگزار می شود.
حضرت محمد

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، در رابطه با مسابقه نامه ای به پیامبر اعظم صلی الله خاطر نشان کرد: نوجوانان استان مرکزی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله در مسابقه نامه ای به پیامبر اعظم صلی الله با عنوان «نسیم رحمت» شرکت می کنند.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری گفت: در راستای محکوم کردن اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) مسابقه نسیم رحمت ویژه جوانان 10 تا 15 سال برگزار می‌شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با  بیان این که این مسابقه بین دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این مسابقه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان مرکزی و کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) انجام می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا 16 بهمن ماه به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و یا کانون فرهنگی هنری آیت‌الله اراکی مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: به برگزیدگان مسابقه  نامه‌ای به پیامبر اعظم صلی الله با عنوان «نسیم رحمت» که زیباترین نامه را به پیامبر رحمت نوشته باشند، طی مراسمی به مناسبت دهه گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی جوایز ارزنده ای اهدا می‌شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در ادامه گفت: اهانت به  پیامبر رحمت حضرت محمدبن عبدالله(ص)، یکی از بزرگ‌ترین جنایات بشری است، جنایتی که دستان شیطان را به خوبی برملا می‌سازد. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات