۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۴۰۰۷۲

برگزاری جشن های ولادت رسول اکرم و امام صادق در مدارس علمیه خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ جشن های محوری ولادت امام صادق(ع) و حضرت رسول اکرم(ص) در مدارس علمیه خراسان جنوبی برگزار می شود.
ولادت حضرت رسول

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سلسله جشن های ولادت امام صادق(ع) و حضرت رسول اکرم(ص) به صورت محوری در مدارس علمیه خراسان جنوبی با حضور علما و طلاب برگزار خواهد شد.

 

همچنین برگزاری جلسات سخنرانی، کارگاه های آموزشی و تبیین سیره حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) در مدارس علمیه یکی دیگر از برنامه هایی است که به صورت محوری برای طلاب در مدارس  استان برگزار می شود.

 

اضافه بر این عده ای از طلاب مدارس علمیه خراسان جنوبی که به صورت هفتگی در طرح های تبلیغی شرکت می کنند به مناطق مختلف اعزام شده و برای مردم پیرامون ابعاد مسئله وحدت و جایگاه ولایت و نقش آن بر وحدت برای مردم سخنرانی خواهند کرد.

 

 همچنین طلاب به صورت گسترده در جشن های محوری در مساجد مختلف شرکت کرده و به صورت چهره به چهره و موردی اقدام به تبلیغ در میان مردم خواهند کرد و به سؤالات و مشکلات مردم پاسخ داده و به جوانان و گروه های سنی مختلف با توجه به نیازهای آن ها مشاوره دینی ارائه خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است در بیش از هزار 200 مسجد فعال خراسان جنوبی به صورت محوری جشن های هفته وحدت برگزار شده و بیش از 500 مبلغ، طلبه و روحانی مستقر به این مناسبت برای مردم سخنرانی خواهند کرد./968/پ203/ب5

 

 

ارسال نظرات