۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۱۸۱
امام جمعه شبستر:

فتنه دشمنان نظام تنها در سال 88 خلاصه نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده گفت: ماهیت دشمن، دشمنی کردن است، بنابراین نباید انتظار داشت که نظام سلطه روی خوش به انقلاب اسلامی ایران نشان دهد.
9 دي

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که فتنه سال 88 باید از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: لازم است نقش بیگانگان و اهداف فتنه برای مردم مشخص شود، چراکه فتنه تمام شدنی نیست و ممکن است ادامه یابد.

 


معون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری از پیش برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از سال‌ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برای اجرای انقلابی مخملی در کشور برنامه‌ریزی کرده بودند که متأسفانه عده‌ای هم ناخود آگاه در پازل دشمن قرار گرفتند.

 


وی با بیان این‌که در داخل کشور عده‌ای ندانسته با القای احتمال تقلب در انتخابات، این ذهنیت را تقویت کرده و زمینه نا‌آرامی و اعمال فراقانونی را فراهم کردند، افزود: در سال 88، فتنه گران با بهانه های واهی و بدون این‌که سندی داشته باشند، فتنه انگیزی کرده و نابجا در مقابل نظام جهت گیری کردند.

 


حجت الاسلام محمدزاده اقدام سران فتنه در جریان حوادث خرداد تا دی ماه سال 88 را دهن‌کجی به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اهانت جریان فتنه در روز عاشورا به مقدسات دینی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری چیزی نبود که ملت ایران به سادگی از کنار ظان عبور کند، بنابراین حماسه‌ای خلق شد که در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب ماندگار ماند.

 


امام جمعه شبستر با اشاره به این‌که مردم با بصیرت ایران در حماسه 9 دی ثابت کردند که ارزش‌های دینی و انقلابی که ریشه در اعتقادات اسلامی‌شان دارد بسیار حائز اهمیت است و به هیچ حزب و جناحی اجازه اهانت نخواهند داد، اظهار داشت: حماسه 9 دی ادامه راه اسلام، قرآن، اهل بیت و نهضت امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی بوده و بیانگر این است که مردم همیشه در عرصه و صحنه برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی همچون سال 57 و دوران دفاع مقدس حضور دارند.

 


وی تصریح کرد: ملت با حضور خود در حماسه 9 دی به جهانیان نشان دادند که در عرصه مبارزه با تهاجم فرهنگی، در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی اعم از نهضت عاشورای حسینی و بحث ولایت فقیه کاملا با بصیرت لازم در عرصه و صحنه حضور دارند و فتنه ای که دشمن با برنامه ریزی های طولانی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار داده بود را خنثی کردند.

 


حجت الاسلا محمدزاده با بیان این‌که فتنه‌انگیزی دشمنان تنها در سال 88 خلاصه نخواهد شد، افزود: ماهیت دشمن، دشمنی کردن است، بنابراین نباید انتظار داشت که نظام سلطه روی خوش به انقلاب اسلامی ایران نشان دهد، چراکه نظام ولایی ایران منافع آنان در منطقه و جهان را به خطر انداخته است.

 


امام جمعه شبستر یادآوری ابعاد مختلف فتنه 88 و عظمت حماسه 9دی را ضرورتی مهم دانست و افزود: حضور حماسی مردم در 9دی اعلام موجودیت به نظام اسلامی بود، اگر فتنه را فراموش کنیم دچار بی هویتی شده ایم و نمی توان کسانی را که به امام حسین(ع) توهین کردند را گذشت کرد./935/ت302/ب4

ارسال نظرات