۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۲۳۱۴۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبرداد؛

اعزام یک هزار مبلغ در دهه نخست محرم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در دهه نخست محرم یک هزار مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق گوناگون لرستان اعزام شدند.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، شامگاه گذشته، بیست و ششم آبان ماه، در جلسه دیدار مدیر کل امور فرهنگی رسانه و فناوری نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اصحاب رسانه این استان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: بیداری و بصیرت مردم استان لرستان جای سپاس گذاری دارد.

وی با اشاره به این که برگزاری مراسم عزداری استان لرستان در دهه نخست محرم با حضور یک هزار مبلغ بومی و غیر بومی در مناطق گوناگون لرستان برگزار شد، افزود: این مراسم عزاداری به دور از کمترین آسیب و تنش از سوی مردم ولایی لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که در برخی موارد در روش ها و کارکردهای گوناگون ممکن است اشکالاتی به وجود آید، تصریح کرد: از نظر منابع دینی غنی هستیم و می توانیم آن را به خوبی ارائه دهیم.

وی فضای فرهنگی در لرستان را فضای مطلوبی بیان کرد و عنوان داشت: باید از فرصت ها به خوبی در جهت تقویت و تبیین فرهنگ دینی به ویژه بین نسل جوان بهره برد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: 50 هزار تشکل قرآنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، 50 هزار تشکل دینی و 130 هزار تشکل قرآنی از سوی وزارت ارشاد در کشور ساماندهی و ثبت شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این که سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های بزرگی برعهده دارد، یادآور شد: سیاست گذاری، هدایت و حمایت از مهم ترین اقدامات این سازمان در برنامه ریزی دینی، فرهنگی و اعزام مبلغ می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در راستای تشویق هیأت های مذهبی و مداحان برتر، 260 نفر از آنان را در دو مرحله به مشهد مقدس اعزام کرده است و در این راستا بیش از 250 میلیون تومان هزینه کرده است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات