۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۳۱۲۷۰
با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی «من و کتاب» در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «من و کتاب» با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب درباره کتاب و کتابخوانی به مناسبت بیست و دومین دوره هفته کتاب خبر داد.
مسابقه کتابخواني

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی با بیان این که  یکی از ویژه برنامه های هفته کتاب امسال برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی از کتاب  «من و کتاب» است، گفت: این کتاب بیانات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در باره کتاب و کتابخوانی است.

وی تصریح کرد : این مسابقه با هدف اهمیت و شناخت جایگاه کتاب و کتابخوانی و باز کردن فضای کتاب در بین خانواده های خوزستانی و در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب  در رسیدن به یک جامعه کتابخوان برگزار شده است.

رستمی افزود: این مسابقه با همکاری و  مشارکت استانداری خوزستان،  شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت مناطق نفت خیز جنوب از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس www.booki.ir  از 24 آبان ماه تا 24 آذر ماه درحال برگزاری است .

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی تأکید کرد: در این مسابقه جوایز ویژه ای برای برندگان در نظر گرفته شده است که شامل 10 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به مبلغ 5 میلیون ریال و 110 کارت  هدیه با مبلغ یک میلیون ریال است.

منصور کوهی رستمی در پایان ابرازداشت: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان  4 مسابقه استانی آنلاین ،  15 مسابقه شهری آنلاین،  24 مسابقه نقاشی شهری ، 15 مسابقه مکتوب و خاطره نویسی شهری،  10 مسابقه  پیامکی شهری تا پایان آذر ماه 93 در حال برگزاری است که علاقه‎مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به سایت شبکه کتابخوانان حرفه ای و یا نزدیک ترین کتابخانه محل زندگی خود مراجعه کنند./9454/د101/ب2

ارسال نظرات