۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۳۱۱۲۸

برگزاری دوره آموزشی تفسیر ویژه مبلغان در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره آموزشی تفسیر ویژه مبلغان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان خبر داد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت مبلغان در مناسبت های گوناگون در ایام سال گفت: در این ایام مبلغان غیر بومی در کنار مبلغان بومی به مناطق گوناگون لرستان اعزام می شوند.

وی با بیان این که تاکنون 600 روحانی و 400 بانوی مبلغ در لرستان ساماندهی شده است، افزود: این تعداد مبلغ در ایام سال به فعالیت می پردازند.

برگزاری یکهزار گفتمان دینی در لرستان

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برگزاری یک هزار گفتمان دینی در سال گذشته بیان داشت: این گفتمان ها در حوزه اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری این گفتمان ها فعالیت جدی مبلغان و روحانیان را در عرصه تبلیغ نشان می دهد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به فعالیت مبلغان در دهه نخست محرم عنوان داشت: در این ایام از ظرفیت خوب حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در راستای امر تبلیغ استفاده شد.

وی هدف از اعزام مبلغ به مناطق گوناگون در ایام محرم را  تبیین و فرهنگ‌سازی فلسفه عاشورا بیان کرد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات مذهبی خانگی بانوان در لرستان تصریح کرد: این جلسات با حضور بانوان مبلغه به خوبی ساماندهی شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: در راستای تقویت توانایی مبلغان در عرصه تبلیغ، سه دوره آموزشی تخصصی تفسیر ویژه مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: در راستای برگزاری این دوره آموزشی با مؤسسه قرآنی تمهید موافقت نامه ای بسته شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که دوره آموزشی تخصصی تفسیر با حضور مبلغان استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مدرسان این دوره آموزشی از استان قم هستند./9459/پ203/ب

ارسال نظرات