۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۲۸۸۲۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

تهی کردن فرهنگ حسینی از محتوا هدف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دشمن به دنبال فرهنگ حسینی است که تهی از محتوا باشد، گفت: دشمنان می خواهند مراسم عزاداری امام حسین(ع) تنها با شور همراه باشد.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که امام حسین(ع) به دنبال احیای سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) بود، بیان داشت: فرهنگ امروز جامعه اسلامی برگرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که فرهنگ حسینی احیا معروف و نهی از منکر بود، افزود: این فرهنگ باید به خوبی در جامعه به ویژه بین نسل جوان ترویج و تبیین شود و مردم با اهداف قیام امام حسین(ع) آشنا شوند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که احیای امر به معروف ضامن سلامت جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: ترویج این فرهنگ موجب ناامیدی دشمنان اسلام می شود.

وی با اشاره به این که امام حسین(ع) به دنبال اصلاح اخلاق در جامعه بود، یادآور شد: هدف از قیام امام حسین(ع) احیای حکومت اسلامی به معنای واقعی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دشمن به دنبال این است که فرهنگ حسینی را خالی از محتوا کند، ابرازداشت: دشمنان می خواهند مراسم عزاداری امام حسین(ع) تنها با شور همراه باشد.

وی در ادامه با اشاره به وجود شور عظیمی که در جامعه امروز و بین آحاد مردم وجود دارد، تأکید کرد: باید تلاش کنیم این شور همراه با معرفت و بصیرت باشد.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر محتوا بخشی به برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا، عنوان داشت: سیره و سنت اهل بیت(ع) را باید در ابعاد گوناگون زندگی خویش به کار گیریم.

وی با اشاره به این که اهل بیت(ع) بهترین الگو در ابعاد گوناگون زندگی انسان هستند، خاطرنشان کرد: باید امام حسین(ع) را به عنوان الگو در دنیا معرفی کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به حضور نسل جوان در مراسم عزاداری سیدالشهدا، افزود: در این ایام باید ابعاد گوناگون زندگی اهل بیت(ع) به ویژه امام حسین(ع) برای نسل جوان تبیین شود./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات