۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۱۸۰۳۳
ویژه طلاب قمی؛

فراخوان مسابقه شعری «غزه در آتش» اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز فرهنگی ـ هنری دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری انجمن شعر طلاب، مسابقه شعری«غزه در آتش» را ویژه طلاب حوزه علمیه استان قم برگزار می‌کند.
فراخوان مسابقه شعری «غزه در آتش» اعلام شد

سیدمهدی موسوی، رییس اداره ادبی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مسابقه شعری«غزه در آتش» خبر داد.

 

وی افزود: مرکز فرهنگی ـ هنری دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری انجمن شعر طلاب، مسابقه شعر«غزه در آتش» را ویژه طلاب حوزه علمیه استان قم برگزار می‌کند.

 

موسوی با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نواره غزه و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه در این منطقه، برگزاری این مسابقه را حمایت هنری از مردم بی دفاع این منطقه دانست و از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خواست تا در این مسابقه حضور پرشور و باشکوهی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار دهم شهریور اعلام شده و قرار است به پنج طلبه شاعر برگزیده این مسابقه هر یک 400 هزار تومان جایزه داده شود.

 

رییس اداره ادبی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرایط خاصی برای شرکت در این مسابقه در نظر گرفته نشده است، افزود: طلاب در هر رده سنی یا تحصیلی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی درباره نحوه ارسال آثار،گفت: ثبت شعر در سامانه کاربران سایت آیات غمزه است. البته تنها کسانی می‌توانند اشعار خود را در این سامانه ارسال کنند که ابتدا در این سایت نام نویسی کرده باشند و راه ثبت نام نیز آسان است.

 

موسوی ادامه داد: مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور یکی از مسؤولان حوزوی و شعرای برجسته کشوری روز 12 شهریورماه ساعت 18 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکر است، دست اندرکاران برگزاری این مسابقه برای پاسخ سؤالات و دادن اطلاعات بیشتر از علاقه مندان خواسته‌اند که با این ایمیل telkalayyam@gmail.com در تماس باشند.


طلاب می‌توانند از طریق این لینک ثبت نام و شعر خود را ارسال کنند./917/ت302/ی

ارسال نظرات