۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۰۳۹۳۷

مراسم ولادت امام محمد باقر در شهرهای گوناگون خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن ماه رجب جشن های ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
ولادت امام محمد باقر(عليه السلام)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با فرارسیدن اول رجب المرجب، سالروز ولادت فرخنده حضرت امام محمدباقر(ع)، پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت در سراسر خوزستان جشن و سرور برپا می شود.

مراسم جشن و سرور به مناسبت فرخنده میلاد حضرت باقرالعلوم(ع) با حضور اقشار گوناگون مردم و خانواده های معظم شهدا در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهر قلعه تل در شمال خوزستان برگزار خواهد شد.

در این جشن که پنج شنبه 11 اردیبهشت پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، عابدین عادل زاده از مداحان اهل بیت(ع) به مولودی خوانی می پردازد.

همچنین به مناسبت فرارسیدن میلاد ششمین امام شیعیان جهان مراسم سرور و شادی در مسجد جامع حضرت حجت (عج) هفتگل برگزار خواهد شد و مردم این شهر تولد امام خود را جشن خواهند گرفت.

برگزاری جشن و سرور در مسجد امام سجاد(ع) کوی اسلام آباد، مسجد امام حسین(ع) کوی شهید باهنر، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی شهید رجایی و مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) کوی شهید موسوی دامغانی نیز از دیگر برنامه های میلاد باسعادت حضرت باقرالعلوم(ع) در شهرستان هفتگل خواهد بود.

همچنین با حضور آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مراسم جشن میلاد پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت در مسجد شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا انجام خواهد شد.

مراسم جشن ولادت حضرت امام باقر(ع)، ششمین ستاره هدایت و ولایت نیز با حضور اقشار گوناگون مردم و خانواده شهدای و ایثارگران در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

میلاد باسعادت و فرخنده حضرت باقرالعلوم(ع) امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان ایذه انجام می شود.

به مناسبت سالروز ولادت فرخنده حضرت امام محمدباقر(ع)، جشن و سروری در مسجد سلمان محمدی اهواز واقع در نهضت آباد کوی معتمدی با حضور اقشار گوناگون مردم برپا خواهد شد.

مسجد جامع شهرستان مسجدسلیمان نیز میزبان ارادتمندان ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواهد بود که به مناسبت میلاد ششمین امام شیعیان جهان به جشن و سرور خواهند پرداخت، این مراسم امشب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

همچنین مردم خرمشهر نیز در مسجد جامع این شهر همزمان با میلاد باسعادت حضرت باقرالعلوم(ع) به جشن و شادی می پردازند./9463/پ203/غ

ارسال نظرات