۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۰۲۰۶۷

برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا در فرانسه/ اهدای 200 جلد کتاب آیت الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ مراسمی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای آن حضرت و روز زن، در رایزنی فرهنگی کشورمان در پاریس برگزار شد.
مراسم گراميداشت ولادت حضرت زهرا(س)در پاريس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام والای آن حضرت و روز زن از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان و با همکاری انجمن بانوان شیعه مقیم فرانسه مراسمی در رایزنی فرهنگی ایران در پاریس برگزار شد.


در این مراسم که با حضور ایرانیان و دانشجویان مقیم ایرانی در پاریس همراه بود، چند تن از بانوان حاضر در جلسه که به تازگی به دین اسلام و تشیع تشرف آورده بودند، ضمن سخنانی در خصوص شخصیت تاریخی حضرت زهرا(س) از نحوه و چگونگی تشرف خود مطالبی را بیان کردند.


بانوان فرانسوی شیعه طی سخنانی مطالبی در خصوص ابعاد معرفتی و دینی حضرت زهرا(س) عنوان کردند و از نقش بانوان شیعه به عنوان محور خانواده در جامعه کنونی غرب مطالبی بر شمردند. آنان با تاکید بر لزوم الگوپذیری از شخصیت حضرت زهرا(س) برای بانوان شیعه در جامعه امروز فرانسه، توسل به آن حضرت را بهترین روش برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی عنوان کردند.


گفتنی است پس از چاپ و ترجمه کتاب شخصیت حضرت زهرا(س) تالیف حضرت آیت الله مکارم شیرازی به زبان فرانسوی با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان، تعداد 200 جلد از این کتاب ارزشمند به مناسبت گرامیداشت هفته زن و ولادت حضرت زهرا(س) به علاقمندان آن حضرت اهدا شد.
/980/ب102/د

ارسال نظرات