۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۴۰۴
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان ضوابط را فدای روابط نکنند

خبرگزاری رسا ـ‌ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که مسؤولان نباید ضابطه را فدای رابطه کنند، گفت: همه باید حق را ولو به ضررشان باشد رعایت کنند و حق را به حق دار بدهند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه امروز در دیدار اعضای شورای عالی استان‌ها، با بیان این‌که اعضای شورای عالی نمایندگان مردم هستند، افزود: آقای چمران از مفاخر انقلاب اسلامی و یار و یاور انقلاب بوده و هستند.

وی خطاب به اعضای شورای عالی استان‌ها گفت: در همه کارها رضایت خدا را در نظر بگیرید و بدانید در مقام نیابت از مردم قرار دارید و حقوق مردم در دست شما است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه بر ضرورت پرهیز از دنیا و مادیات تأکید کرد و ابراز داشت: تنها به فکر رضایت الهی و خدمت به مردم باشید و بدانید که در چنین صورتی خداوند دنیا و آخرت را به شما خواهد داد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به آیات قرآن مسأله ادای حق را مورد توجه قرار داد و افزود: در همه کارها سعی کنید حق مردم را ادا کنید و بدانید که خداوند ناظر و حاضر بر اعمال است.

وی ادامه داد: سلمان فارسی فرموده چون هر چه حق بوده عمل کردم به مقامات بالا دست پیدا کردم و این روش باید مد نظر همه مردم و مسؤولان قرار گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به اهمیت کار شوراها، بیان کرد: ممکن است افرادی به وسیله رابطه با شما تماس گرفته و خواستار حل مشکلاتشان شوند اما شما باید ضوابط و عدالت را رعایت کرده و همه در نظرتان یکسان باشند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که انسان حق را ولو به ضررش باشد باید رعایت کند، گفت: باید به عدالت با همه رفتار کرد و کسانی که به پست و مقامی می‌رسند باید به این مسأله توجه کرده و حق را به حق‌دار بدهند./927/پ202/ج

ارسال نظرات