۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۰۱۲۶۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

هر اقدامی برای تطهیر سران فتنه خشم ملت را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب ریس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با اشاره به گستاخی اروپائیان درباره آزادی و بخشش سران فتنه و زندانیان سیاسی تأکید کرد: در پیشگاه ملت ایران سران فتنه قابل بخشش نیستند و هرکس برای عفو و بخشش آنها اقدامی انجام دهد از نظر ملت بزرگ و انقلابی ایران خواهد افتاد.
حجت الاسلام سيد جلال رضوي مهر
حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب ریس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا، با اشاره به صدور قطعنامه وقیحانه از سوی اتحادیه اروپا اظهار داشت: قطعنامه حکام و سلاطین اروپا فاقد ارزش انسانی و بشری است.
 
وی با اشاره به ناشی شدن صدور این قطعنامه از سوی صهیونیزم بین الملل و رژیم صهیونیستی افزود: سایه صهیونیزم جهانی بر هیأت حاکمه اروپا کاملا مشهود و نمایان است چرا که مفاد این قطعنامه بارها و بارها از حلقوم صهیونیزم و یهودیان شنیده شده است.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قاعده بازی را از جانب اروپائیان از دست رفته معرفی کرد و گفت: ملت بزرگ ایران وقعی براین قطعنامه نمی‏نهند و برای آن ارزش و اعتباری قائل نیستند چرا که از یک طرف مفاد آن با با اصول دیپلماتیک مغایرت دارد و از طرفی با اصول و مبانی احکام نورانی اسلام در تضاد است.
 
وی با اشاره به اجتماع پر شکوه طلاب و فضلا در مدرسه مبارکه فیضیه در اعتراض به این قطعنامه ننگین اظهار داشت:  مردم ایران باید بدانند که این قطعنامه مستقیما در امور داخلی نظام اسلامی و سرنوشت مردم مسلمان ایران دخالت می‏کند و این رفتار به لحاظ سیاسی متروک و مطرود است.
 
حجت الاسلام رضوی مهر نمایان شدن چهره واقعی اروپائیان را از ره‏آوردهای اصلی این قطعنامه دانست و خاطر‏نشان کرد: اروپائیان نشان دادند که خواهان مذاکره نیستند و و مسأله هسته‏ای بهانه‏ای بیش نبوده است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب پیش از این فتوای تحریم استفاده از سلاح هسته‏ای را صادر کرده بود.
 
وی ادعای استکبار بر علیه ایران درباره حقوق بشر را پوچ و مضحک توصیف کرد و گفت: منافقان کوردل به کودک و پیر و جوان رحم نکردند و این در حالی است که از جانب استکبار پشتیبانی می‏شوند و در آخر ایران به نقض حقوق بشر منهم می‏شود.
 
رییس مؤسسه نور ایمان قم قطعنامه اروپا را خالی از هرگونه عقلانیت و تفکر دانست و افزود: این قطعنامه باید توسط نمایندگان اروپا و در زمان صحت عقلی آنها، بازنگری شود چون کسانی که پیرو قانون جنگل هستند نمی‏توانند برای پیروان مکتب اسلام ناب محمدی تعیین تکلیف کنند.
 
وی درباره اتهامات وارد شده درباره انتخابات ایران گفت: انتخابات ایران برخلاف زعم دشمنان نظام اسلامی، سالم و صحیح است و مردم ایران در انتخابات نهم، دهم و یازدهم با اختیار کامل به دکتر احمدی نژاد و دکتر روحانی رای دادند و آنها را به عنوان رییس جمهور قانونی خود انتخاب کردند.
 
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه ابراز داشت: امید است که مسؤولان با حفظ اصل حکمت و تعامل و اصل عزت و مصلحت با دولت‏ها، رویکردی را آغاز کنند که برای ملت ایران نتیجه برد برد را به همراه آورد زیرا مردم ایران تحمل کمرنگ شدن خون شده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را تاب نمی‏آورند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه مجلس با ظرفیت سازی به موقع در اتحادیه بین المجالس و جنبش عدم تعهد باید با این رقتار توهین‏آمیز مقابله کند، گفت: هر مسؤولی گامی خارج از مصلحت نظام اسلامی بردارد، آن گام به سرانجام نخواهد رسید و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب، هر چه در مذاکرات پیش می‏رویم، چهره استکبار و صهیونیزم برای ملت ایران نمایان‏تر می‏شود./979/ت302/ج
ارسال نظرات