۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۹۲۹۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

اربعین فرصتی برای ترویج فرهنگ حسینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اربعین را فرصتی برای ترویج فرهنگ حسینی بیان کرد.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پیاده‌روی بزرگ عزاداران حسینی ویژه اربعین در شهرستان خرم‌آباد، بیان داشت: پیاده‌روی عزاداران حسینی ویژه اربعین روز دوشنبه، دوم دی‌ ساعت 9 صبح  با شرکت اقشار گوناگون مردم، هیأت‌های مذهبی، عزاداران حسینی، ائمه جماعات مساجد و مسؤولان اجرایی خرم‌آباد از دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد آغاز می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که برپایی عزاداری اربعین حسینی بهترین فرصت برای معرفی امام حسین(ع) است، تصریح کرد: اربعین، فرصتی برای ترویج فرهنگ حسینی است.

وی با اشاره به این که دشمنان در تلاش بوده‌اند حرکت امام حسین(ع) را سرکوب کنند، تصریح کرد: برپایی مراسم در این روز و شرکت در عزاداری ایشان مانع از دستیابی دشمنان به اهداف نامطلوبشان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه هدف از برگزاری پیاده‌ روی بزرگ عزاداران حسینی را فرصتی بیان کرد تا کسانی که نمی‌توانند این روزها در کربلا باشند از این فیض معنوی بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به زیارت اربعین، گفت: زیارت اربعین نماد ایمان و شعار شیعه است و عظمت این روز هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که امام حسین(ع) و یارانش جانشان را در راستای نجات بشریت فداکردند، افزود: در عصر حاضر ملت ایران با بصیرت و حرکت در مسیر اهل بیت در برابر قدرت‌های دنیا ایستادگی می کند.

گفتنی است، راهپیمایان ضمن عزاداری و سینه‌زنی از مسیر‌های تعیین شده به سمت مسجد جامع حوزه علمیه کمالیه حرکت خواهند کرد./9451/پ203/س

ارسال نظرات