۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۹۲۱۷۹
مدیر ستاد نمازجمعه کشور:

تقویت آرمان‌های نظام اسلامی نیازمند عملگرایی مدیران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر ستاد نمازجمعه کل کشور با اشاره به این که مدیران در عمل برای تقویت آرمان های نظام اسلامی تلاش کنند، بیان داشت: باید به جایی برسیم که رفتار و کردار ما در راستای تقویت نظام باشد.
پرچم جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد سیاح، مدیر ستاد نمازجمعه کل کشور، ظهر امروز در مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش دابودشت آمل با بیان این که نمازجمعه یکی از عناصر حفظ کننده نظام است، گفت: یکی از رسالت هایی که در همه بخش ها به دنبال آن هستیم تقویت و حفظ نظام بوده که امام خمینی(ره) فرمودند تقویت نظام از اوجب واجبات است.

 

وی با اشاره به این که مدیران در عمل برای تقویت آرمان های نظام اسلامی تلاش کنند، بیان داشت: باید به جایی برسیم که رفتار و کردار ما در راستای تقویت نظام باشد.

 

حجت الاسلام سیاح با تأکید بر این که باید خواسته های قانونی مردم به درستی حل شده و اهتمام ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد، ادامه داد: مدیران نباید ادعا و شعار داده بلکه در عمل گام های ارزنده ای بردارند.

 

مدیر ستاد نمازجمعه کل کشور با بیان این که نمازجمعه بخشی از دستگاه رهبری است، گفت: امام جمعه وقتی خطبه می خواند به اذن ولی فقیه بوده که در واقع این نمازهای جمعه پایگاه مردمی حکومت است.

 

وی با اشاره به این که دعوت به استقامت مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب از رسالت های ائمه جمعه است، بیان داشت: نمازجمعه ای که مردم و مدیران در آن حضور داشته باشند وحدت آفرین بوده که مدیران باید به حضور در نمازهای جمعه توجه داشته باشند.

 

مدیر ستاد نمازجمعه کل کشور با بیان این که نمازجمعه یک عبادت صرف نبوده و فریضه ای عبادی سیاسی است، گفت: تبیین و تحلیل مسائل سیاسی و پاسداری از مرزهای فرهنگ عمومی از رسالت های نمازجمعه است.

 

وی با اشاره به این در شرایط کنونی امر به همبستگی مهم است، خاطرنشان کرد: وحدت بین مردم و مدیران، پاسداری از ارزش ها، دعوت به صبر و استقامت از سوی مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی باید از سوی ائمه جمعه توجه شود.

 

حجت الاسلام سیاح با تاکید بر این که انسان باید در همه کارهای خود خداوند منان را در نظر داشته باشد، ادامه داد: تلاش ما باید در این راستا بوده تا تقوای در عمل داشته و به این امر مهم توجه کنیم./950/پ202/س
 

ارسال نظرات